معرفی خوشبوترین عطرهای رایجه شرقی برای مردان و زنان

  • توسط: admin
معرفی خوشبوترین عطرهای رایجه شرقی برای مردان و زنان


 

عطر، یکی از جذاب‌ترین و شگفت‌انگیزترین عناصری است که استفاده از آن به حدود 5000 سال پیش بازمی‌گردد. یک عطر خوب مزایا و فواید بی‌شماری دارد؛ می‌تواند جذابیت شما را دوچندان کند، اعتماد به نفستان را افزایش دهد، خلق و خویتان را بهبود بخشد، خاطرات و احساسات گذشته را به یاد شما بیاورد و حتی بر روی ذهن، بدن و روح‌تان اثرات درمانی داشته باشد.

به گزارش آدرین به نقل از راهنماتو، در میان انواع رایحه های موجود در جهان، خانواده بویایی شرقی یکی از محبوب ترین گروه های بویایی هستند که با رایحه‌های قوی، غنی و تند خود دیگران را مسحور و مجذوب خود می کنند. خاستگاه این گونه از عطرها آسیا است و به دو دسته تند و شیرین تقسیم می شوند؛ عطرهای تند حاوی رایحه‌های گرم، تند و چوبی و عطرهای شیرین حاوی رایحه‌های میوه‌ای و گلی هستند. در ادامه با معرفی پرطرفدارترین عطرهای زنانه و مردانه شرقی با راهنماتو همراه باشید.

1- عطر ادکلن مردانه تام فورد نویر اکستر، 100 میلی لیتر (قیمت: 8,700,000 تومان)

عطر تام فورد نویر اکستر عطری گرم و شیرین است که در سال 2015 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. این عطر شرقی چوبی بعد جدیدی از شخصیت شما را برای دیگران آشکار می کند و با اسپری کردن آن بر روی نبض در ابتدا رایحه بهار نارنج، جوز، هل، نارنگی ماندارین و زعفران به مشام می رسد. پس از مدتی رایحه کولفی، رز، شکوفه پرتقال، یاس و صمغ درخت مصطکی جای نت های اولیه را می گیرد و در نهایت رایحه ماندگار وانیل؛ روایح چوبی، چوب صندل سفید و کهربا به مشام می رسد.

عطر ادکلن مردانه تام فورد نویر اکستر، 100 میلی لیتر


2- عطر کالوین کلین ایفوریا زنانه، 100 میلی لیتر (قیمت: 3,500,000 تومان)

عطر زنانه کالوین کلین ایفوریا را می توان یکی از محبوب ترین عطرهای زنانه در چند سال اخیر دانست. این عطر علاوه بر محبوبیت فوق العاده، قیمت مناسبی نیز دارد و فوق العاده ماندگار است. عطر کالوین کلین ایفوریا در سال 2005 تولید و به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. ایفوریا عطری اسرارآمیز و جذاب است که از اسانس های انار، لاله مردابی، ارکیده، مشک ، کهربا، بنفشه و چوب ماهون تشکیل شده است. این عطر در دسته عطرهای چوبی، چرمی و شرقی قرار می گیرد و برای استفاده در فصول سرد سال مناسب است.

عطر کالوین کلین ایفوریا زنانه، 100 میلی لیتر


3- عطر زنانه کنزو جانگل الفنت، 100 میلی لیتر (قیمت: 5,000,000 تومان)

عطر زنانه کنزو جانگل الفنت یک عطر تند، شیرین و گرم است که در سال 1966 به بازار عطر و ادکلن معرفی شد. این عطر در گروه بویایی شرقی ادویه ای با رایحه غالب میخک قرار می گیرد و تجربه ای تازه برای بانوان شیک پوش به ارمغان می آورد. عطر کنزو از نت آغازین پرتقال ماندارین، زیره سیاه و میخک، نت میانی زیره سیاه، انبه، گل آفتابگردان، یلانگ یلانگ، شیرین بیان، گل گاردنیا و هل و نت پایانی عنبر، گیاه پاتچولی و وانیل تشکیل شده است و برای استفاده در شب های سرد پاییز و زمستان مناسب است.

عطر زنانه کنزو جانگل الفنت، 100 میلی لیتر


4- عطر ادکلن جورجیو آرمانی کد مردانه، 125 میلی لیتر (قیمت: 7,700,000 تومان)

عطر ادکلن جورجیو آرمانی کد اولین عطر شرقی این برند معتبر عطرسازی است که در سال 2004 به بازار عطر و ادکلن معرفی شد. این عطر در دسته عطرهای گرم، تند و تلخ قرار می گیرد و ترکیب روایح چرم ، تنباکو ، چوب گایاک و شکوفه ی زیتون آن را به بهترین انتخاب برای فصول سرد سال تبدیل می کند. این عطر مردانه توسط شخصی به نام Antoine Lie خلق شد و توانست جایزه FiFi را در سال 2006 به عنوان بهترین عطر لوکس سال به خود اختصاص دهد.

عطر ادکلن جورجیو آرمانی کد مردانه، 125 میلی لیتر


5- عطر ادکلن دیور پویزن گرل، 100 میلی لیتر (قیمت: 10,500,000 تومان)

عطر ادکلن دیور پویزن گرل یک عطر زنانه گرم، شیرین و جذاب است که در سال 2016 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. این عطر رایحه ای تلخ و در عین حال شیرین و گل فام دارد و با رایحه دلپذیر و خواستنی اش برای خانم های جوان مدرن و امروزی ساخته شده است. نت اولین این عطر با رایحه نارنج و لیمو ترش آغاز می شود. پس از مدتی نت های میانی رز و شکوفه پرتقال به مشام می رسد و در نهایت رایحه ماندگار گل آفتاب پرست، وانیل، دانه تونکا، بادام، چوب صندل سفید، کشمران و بلسان کلمبیایی در فضا پراکنده می شود.

 عطر ادکلن دیور پویزن گرل، 100 میلی لیتر


6- عطر ایو سن لورن سینما، حجم 90 میلی لیتر (قیمت: 8,200,000 تومان)

عطر ایو سن لورن سینما یکی از عطرهای برند ایو سن لورن است که در سال 2004 رونمایی شد. این عطر با رایحه شیرین، ملایم، دل انگیز و سحرآمیزش برای شب های سرد زمستانی و مهمانی های شبانه مناسب است. با اسپری کردن این عطر بر روی نبض در ابتدا بوی گرامانتین، شکوفه بادام و گل نگونسار به مشام می رسد. پس از مدتی رایحه زنبق بلادونا ، گل یاس و گل صد تومانی جای نت های اولیه را می گیرند و در نهایت بوی ماندگار کهربا ، مشک ، رزین استیراکس و وانیل فضا را پر می کند.

 عطر ایو سن لورن سینما، حجم 90 میلی لیتر

 

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار
10 ترفند آسان برای کنترل وزن!
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • -
  • 6 بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید