با این روش آرایشت بیش از ساعت ها میمونه!

  • توسط: admin
با این روش آرایشت بیش از ساعت ها میمونه!


«آرایشم نمی‌مونه، یه ساعته از بین می‌ره!»

آیا شما نیز با مشکل زود به هم ریختگی یا محو شدن آرایش مواجه هستید؟ آیا فکر می‌کنید که تکنیک‌های درست و اصولی آرایش را به درستی مسلط نیستید؟ آیا این مشکلات را به کیفیت لوازم آرایشی‌ تان نسبت می‌دهید و احساس می‌کنید که ماندگاری آنها به اندازه کافی خوب نیست؟ آیا تا آخرین لحظه قبل از خروج از منزل در تلاش هستید تا آرایش خود را پررنگ نگه دارید تا طی روز از بین نرود؟ حالا تصمیم‌گیری صحیح نمی‌کنید!

به گزارش آدرین به نقل از راهنماتو، حتما اسم پودر بیک و پودر فیکس (فیکساتور) به گوشتان خورده است. این دو محصول برای ثابت نگه داشتن آرایش کاربرد فراوانی دارند. به جای اینکه خودتان را سرزنش کنید و محصولات آرایشیتان را مورد عنایت قرار بدهید بهتر است یک پودر بیک یا پودر فیکس تهیه کنید تا از این همه مشکل خلاص شوید!

شناختی از پودر بیک و پودر فیکس ندارید؟! خب ما برای شما موضوع را شفاف و واضح توضیح می‌دهیم، آنوقت دیگر با خیال راحت به مهمانی و عروسی و حتی سفر بروید که نیاز به تجدید آرایش نداشته باشید!

پودر بیک چیست؟

پودر بیک همانطور که از اسمش پیداست ساختاری پودر مانند دارد که میکاپ آرتیست‌ها آن را در انتهای آرایش استفاده می‌کنند و درواقع کار تافت بر روی مو را انجام می‌دهد! به همان میزان که وقتی تافت می‌زنید و خیالتان از شینیون موهایتان راحت می‌شود پودر بیک هم همین کار را برایتان می‌کند!

این پودر سبک و سفید رنگ که روی آرایش کامل شما قرار می‌گیرد یک نکته‌ی مهم دارد و آن این است که از هر نوع پودر بیکی استفاده نکنید! چون مواد موجود در آن خیلی اهمیت دارد، همانطور که آرایش شما هرچقدر طبیعی‌تر باشد جذاب‌تر به نظر خواهید رسید پودر بیک هم باید کیفیت مناسبی داشته باشد تا میکاپ شما جلوه‌ی غیرطبیعی و مصنوعی به خود نگیرد!

پودر بیک ظاهری مات به آرایش شما می‌بخشد و قول می‌دهد ماندگار و ثابت بماند!

5

اگر دوست داشته باشید سایه‌ای جذاب و مخملی داشته باشید می‌توانید قبل از اینکه شروع به سایه زدن کنید هم از پودر بیک استفاده کنید. این کار برای قرار گرفتن بهتر سایه روی پوست مفید است.

در مقابل پودر بیک یک محصولی هم وجود دارد به نام پودر فیکس که ممکن است گاهی با هم اشتباه گرفته بشوند! اما حواستان باشد که این دوتا کاملا متفاوت هستند اما یک کار انجام می‌دهند: کمک به ماندگاری آرایش!

پودر فیکس چیست؟

پودر فیکس هم شبیه به پودر بیک ساختاری پودر مانند دارد. اما تفاوت‌هایی هم این وسط موجود است. این پودر در رنگ‌های مختلفی در بازار قابل تهیه است که نوع رنگ آن بنا به سلیقه‌ی شما و رنگ پوستتان انتخاب خواهد شد. ظاهر این وسیله‌ی آرایشی شبیه به پنکیک است و به وسیله براش یا پد استفاده می‎شود.

تفاوت پودر بیک و پودر فیکس چیست؟

اول بهتر است به شباهت آنها بپردازیم:

هر دو بعد از اینکه کرم پودر را روی صورت زدید و آرایشتان را تکمیل کردید استفاده می‌شوند.

به ماندگاری آرایش شما و حفظ کیفیت آن کمک بسیار زیادی می‌کنند.

برای پوشاندن خطوط خنده، اخم و بغض خیلی کارآیی دارند و می‌توانید حسابی روی آنها حساب کنید.

اگر پوستتان چرب است و بعد از مدتی براق می‌شود این دو پودر جلوی این اتفاق را می‌گیرند.

اما تفاوت آنها که مهمتر است:

پودر فیکس در کل صورت استفاده می‌شود ولی پودر بیک بیشتر در ناحیه دور چشم و بینی یا قسمت‌هایی که از کانسیلر استفاده کرده‌اید به کار می‌رود.

پودر فیکس در رنگ‌های مختلفی موجود است و تناژ رنگی هلویی، قهوه‌ای و زرد دارد اما پودر بیک صرفا سفید و بی رنگ است و در انتهای آرایش رنگ خاصی به آن نمی‌بخشد. اما اگر برایتان مهم است که رنگ کرم پودرتان دقیقا همانی که هست به نظر برسد و روشنتر نباشد پودر فیکس استفاده کنید!

پودر بیک ذرات ریزتر و سبکتری دارد و افرادی که مسن‌تر هستند و صورتشان ممکن است چین و چروک بیشتری داشته باشد بهتر است از پودر بیک استفاده کنند. تا حدودی این چروک‌ها را هم پوشش می‌دهد.

 

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار
10 ترفند آسان برای کنترل وزن!
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • -
  • 6 بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید