معرفی خرید بهترین جارو برقی با بودجه 3 میلیون!

  • توسط: admin


 

 

استفاده از جارو برقی به عنوان یکی از لوازم خانگی ضروری و پر کاربرد، جزء  اموری است که در زندگی روزمره تقریباً به آن احتیاج پیدا کرده‌ ایم. در صورت نبود این وسیله، انجام برخی از کارها به شدت دشوار و تقریباً غیر ممکن می‌ شود. اگر در زمینه خرید جارو برقی دچار سردرگمی شده‌ اید، باید به چند نکته مهم توجه کنید تا انتخاب خود را به بهترین شکل انجام دهید.

از جمله مواردی که قبل از خرید جاروب رقی باید به آنها توجه داشته باشید، می‌ توان به قیمت، قدرت مکش، توان موتور، سطح صدا، نوع و ویژگی‌ های کیسه، طول کابل، ویژگی‌ های چرخ‌ ها، و همچنین برند تولید کننده اشاره کرد. این اطلاعات به شما کمک خواهند کرد تا انتخابی هوشمندانه‌ تر و منطبق با نیاز های خود داشته باشید.

محصول پیشنهادی ما: جاروبرقی سایا مدل Lotus-LVC (قیمت: 3,650,000 تومان)

به گزارش آدرین به نقل از راهنماتو، جاروبرقی Lotus-LVC یکی از جارو برقی های کیسه ای پرطرفدار برند سایا است که قیمت مقرون به صرفه ای دارد. اولین ویژگی این محصول که توجه ما را به خود جلب کرد، موتور قدرتمند 2000 واتی آن است که با قدرت مکش فوق‌العاده‌ خود کوچک‌ترین زباله ها را از روی سطح زمین جمع کرده و همه سطوح را بخوبی جارو می کند. قابلیت تنظیم مکش یکی دیگر از ویژگی های جالب این محصول است که به واسطه دکمه ولومی روی بدنه انجام می شود. این جاروبرقی به یک چراغ نشانگر نیز مجهز شده است که شما را از پر شدن مخزن مطلع می کند. یکی دیگر از ویژگی های کاربردی این محصول سری‌های مختلف کوچک و بزرگ مانند برس گردگیر، گوشه پاک کن و گردگیر مبل است که قادر است انواع سطوح را تمیز کند. در تولید این جاروبرقی از فیلتر میکروکربن HEPA استفاده شده است که موجب شده هوای خروجی عاری از هر گونه گردوغبار و آلودگی باشد. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به لوله تلسکوپی فلزی مستحکم با آبکاری کروم، رده انرژی A، فیوز محافظ موتور، سیم جمع کن، امکان استفاده از کیسه یکبار مصرف و پارچه ای و سیم شش متری اشاره کرد. تمام این ویژگی ها، این جاروبرقی را به محصولی ایده آل برای کاربری روزمره تبدیل می کند.

جاروبرقی

اگر پیشنهاد ما مورد توجه شما قرار نگرفت می توانید گزینه های زیر را نیز مد نظر داشته باشید؛

مدل جاروبرقی قدرت موتور فیلتر بهداشتی گرید انرژی تعداد سری دیگر قابلیت ها قیمت
سام VC-9015 2000 وات HEPA 13 A 4 کیسه دار، هشدار پر شدن کیسه، چرخش 360 درجه لوله 3,400,000 تومان
پارس خزر ECO 1900W 1900 وات میکروفیلتر تصفیه‌ گردوغبار A 2 نشانگر پر بودن مخزن، سیم جمع کن خودکار 3,350,000 تومان
اسنوا SVC-CA18BK 1800 وات HEPA 13 A 3 کیسه دار، فیلتر اسفنجی، گردش 360 درجه لوله خرطومی 3,300,000 تومان
جاروبرقی سطلی اینترنشنال آنیل 4500 2100 وات دارد A 3 تغییر قدرت، سیم جمع کن، لوله تلسکوپی 3,150,000 تومان

 

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید