طلا بر خلاف پیش بینی ها حرکت کرد

  • توسط: admin


به گزارش آدرین به نقل از اقتصاد آنلاین ، بهای هر اونس طلا تغییر چندانی نکرد و به ۲۰۲۴ دلار و ۵۷ سِنت رسید. معاملات آتی طلای آمریکا هم بدون تغییر در ۲۰۳۹ دلار و ۸۰ سنت بود. ایلیا اسپیواک، رئیس بخش کلان جهانی در Tastylive، به چشم‌ انداز سیاست‌ های فدرال رزرو اشاره کرد و اظهار کرد که در حال حاضر انتظارات برای کاهش نرخ بهره در سال آینده بسیار قابل توجه است. جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، نیز در هفته گذشته اعلام کرد که سیاست پولی تاریخی ترازو راجع به تورم به پایان رسیده و احتمالاً بحث کاهش هزینه‌ های استقراض مطرح خواهد شد.

در حالی که برخی از مقامات فدرال رزرو نسبت به انتظارات فزاینده بازار در مورد کاهش نرخ‌ها عقب‌نشینی کرده‌اند، این اظهارات کمک چندانی به تغییر احساسات سرمایه‌گذاران نکرده است. بر اساس ابزار CME FedWatch، بازارها همچنان با احتمال ۶۹ درصد کاهش نرخ بهره در ماه مارس قیمت گذاری می‌کنند. نرخ‌های بهره پایین‌تر تمایل به حمایت از شمش‌های بدون بهره‌ای دارند.

بر اساس گزارش رویترز، سرمایه‌گذاران در انتظار مجموعه‌ای از داده‌های اقتصادی ایالات‌متحده از جمله گزارش شاخص مخارج مصرف شخصی ماه نوامبر در این هفته هستند.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۳ درصد افزایش به ۲۳.۸۴ دلار رسید، در حالی که پلاتین با ۰.۴ درصد افزایش به ۹۴۸.۷۳ دلار و پالادیوم ۰.۱ درصد کاهش یافت و به ۱۱۸۲ دلار و ۳۶ سنت رسید.

 

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید