شایعه ای عجیب برای بازار طلا / وقت خرید است یا فروش ؟

  • توسط: admin


به گزارش آدرین به نقل از اقتصاد آنلاین، تحلیل‌گران تکنیکال، سکه امامی را در حال حاضر در حدود ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان می‌بینند و اگر این مرز را نبیند، احتمالاً به سمت عقب‌ نشینی تدریجی بازار با هدف رسیدن به مرز ۲۸ میلیون تومان وارد خواهد شد.

البته ذکر این نکته ضروری است که کاهش سکه تا سطح یاده شده مستلزم خبرهای قوی از نظر سیاسی است. با این حال اگر طلا و دلار امروز مسیر رشد را دنبال کنند این اتفاق می‌تواند روند کاهشی سکه را تا حدودی تعدیل کند.

قیمت طلای جهانی در معاملات دیروز ترمز برید و تا ۲۰۴۶ دلار بالا رفت؛ اما در زمان تدوین این نگارش با ۲۰۴۰ دلار معامله شد که تقریباً ۱۴ دلار افزایش را تجربه کرده است.

برخی از معامله‌گران می‌گفتند که سال ۲۰۲۴ سال طلا و اونس است و بهترین سرمایه‌گذاری در سال آینده طلا خواهد بود. اما یک شایعه در بازار دست‌به‌دست می‌شد؛ خبری که در رابطه با ثبت تمامی معاملات طلا در سامانه تجارت بود. در این شایعه گفته می‌شد تمامی خریداران طلا از خانگی گرفته تا خرده فروش‌ها موظف هستند آن را در سامانه تجارت ثبت کنند و در زمان فروش باید ۲۵ درصد از سود (تفاوت قیمت خرید و فروش) را مالیات دهند.

 

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید