تور ۳ روزه یزد در هفته اول زمستان + قیمت ‎های جالب و جدول

  • توسط: admin


به گزارش آدرین به نقل از اقتصاد آنلاین- فائزه امین پویا، بسیاری از مسافران به دنبال تور های ارزان برای سفر های نوروزی به یزد هستند. در این فصل زیبا و پر انرژی بهار، همه چیز در ایران تازه و شاداب می‌ شود، و هر شهری که قدم بگذارید، بوی گل و شکوفه‌ های خوشبو و دلنشین را احساس خواهید کرد. شهر یزد نیز به عنوان یکی از شهر های زیبا و تاریخی ایران آماده است که شما را در ایام نوروز به میزبانی بپذیرد.

از آنجایی که بهترین زمان تور مسافرتی یزد، عید نوروز و فصل بهار نیز معرفی می‌شود؛ این استان شلوغی زیادی را تجربه می‌کند. توریستان، گردشگران و مسافران زیادی در بهار به یزد مراجعه می‌کنند و بیش‌از همیشه این استان پرتردد می‌شود.

همچنین آب و هوای یزد در بهار، معتدل و بسیار دلپذیر می‌شود و سفر را برای شما لذت‌بخش می‌کند. البته بهتر است توجه کنید اگر برای کویرگردی به یزد می‌آیید، بهترین زمان سفر به یزد فصل پاییز و زمستان است. در غیراین صورت در بهار نیز می‌توانید از جاهای دیدنی یزد دیدن کنید و ایام خوشی را برای خود و همسفرهایتان در تور مسافرتی یزد رقم بزنید.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری داخلی، سفر رفت و برگشت هوایی به یزد به مدت ۲ شب و اقامت در هتل پارسیان صفاییه مبلغ ۵,۷۰۰,۰۰۰ تومان است این در حالیست که قیمت 3 شب اقامت هتل مبلغ۷,۳۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ ارز و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

قیمت تور هوایی یزد ( دی ماه ۱۴۰۲)
هتل درجه هتل مدت اقامت قیمت / تومان
پارسیان صفاییه ۵ ۲ شب ۵,۷۰۰,۰۰۰
۳ شب ۷,۳۰۰,۰۰۰
مشیرالممالک ۴ ۲ شب ۴,۹۰۰,۰۰۰
۳ شب ۶,۱۰۰,۰۰۰
فاضلی ۳ ۲ شب ۳,۸۰۰,۰۰۰
۳ شب ۴,۳۰۰,۰۰۰

 

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید