یکی از تریلرهای The Game Awards 2025 یک میلیون دلار هزینه برده است

  • توسط: admin


گزارش تازه‌ای منتشر شده که نشان می‌دهد نمایش تریلر بازی‌ها در مراسم سالانه‌ی Game Awards می‌تواند برای توسعه‌دهندگان تا یک میلیون دلار هزینه داشته باشد. این خبر بر اساس گزارشی از Kotaku و به نقل از دو منبع ناشناس منتشر شده است که اعلام کردند پخش یک تریلر سه دقیقه‌ای در Game Awards که با اجرای «جف کیلی» برگزار می‌شود، اکنون بیش از یک میلیون دلار تمام خواهد شد. این مبلغ تقریبا دو برابر هزینه‌ای است که سازندگان باید برای نمایش تریلر در رویداد Opening Night Live (هم با اجرای جف کیلی) پرداخت کنند.

دو ناشر بازی به Kotaku گفته‌اند هرچند از نرخ امسال اطلاع دقیقی ندارند، اما این ارقام با آنچه در سال‌های گذشته انتظار داشتند مطابقت دارد. مراسم Game Awards در سال گذشته موفق شد ۱۴ میلیون بازدید در کانال یوتیوب خود کسب کند که اگر فرض کنیم تمام این بازدیدها مربوط به تماشای کامل برنامه بوده باشد (که احتمالا چنین نیست)، نرخ تقریبی هر هزار نمایش (CPM) حدود ۷۰ دلار خواهد بود.

با این حال تعیین اینکه آیا چنین هزینه‌ای برای ناشران و توسعه‌دهندگان ارزش دارد یا نه، به خود آن‌ها بستگی دارد. با این وجود، جف کیلی گاهی اوقات جایگاه‌هایی را به صورت رایگان برای رونمایی‌های بزرگ و برخی بازی‌های مستقل اختصاص می‌دهد. بنابراین تا زمانی که منابع بیشتری درباره جزئیات این هزینه‌ها صحبت نکنند، ارزیابی قطعی ارزش چنین تبلیغاتی دشوار خواهد بود. لازم به ذکر است رقم یک میلیون دلار مربوط به تریلرهای با بیشترین مدت زمان است و برای تریلرهای کوتاه‌تر، هزینه کمتر است.

در رویداد Opening Night Live 2025، هزینه تبلیغ سه دقیقه‌ای حدود پانصد هزار دلار، تبلیغ سی ثانیه‌ای صد و پنجاه هزار دلار و تبلیغ یک دقیقه‌ای دویست و ده هزار دلار اعلام شده است. بنابراین اگر هزینه‌ها در Game Awards دو برابر باشد، یک تریلر سی ثانیه‌ای حدود سیصد هزار دلار و یک دقیقه‌ای حدود چهارصد و بیست هزار دلار هزینه خواهد داشت.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید