یک پایان مخفی در Dispatch وجود دارد که هیچ بازیکنی کشف نکرده است
بازی Dispatch که محوریت آن بر انتخابها و مسیرهای مختلف داستانی است، اخیرا با افشای یک راز جدید از سوی تیم توسعه خبرساز شده است. به گفته یکی از توسعهدهندگان اصلی این بازی، یک پایان مخفی چهارم وجود دارد که هنوز هیچ بازیکنی موفق به دستیابی به آن نشده است؛ حداقل بر اساس آماری که داخل بازی ثبت شده، این پایان مخفی تا امروز توسط هیچ کاربری باز نشده است.
در روند معمول بازی Dispatch، پس از پایان آخرین اپیزود، شخصیت رابرت بسته به انتخابها و جهتگیری اخلاقی بازیکن، یکی از سه برچسب «قهرمان واقعی»، «ضدقهرمان» یا «آدم معمولی» را دریافت میکند. این سه حالت، مسیرهای متداول خوب، بد و میانه را برای شخصیت رابرت نشان میدهند. با این حال، حالا مشخص شده که یک نتیجه چهارم و مخفی هم در بازی گنجانده شده است.
طی مصاحبهای که وبسایت Eurogamer با دو نفر از بنیانگذاران استودیو AdHoc انجام داده، نیک هرمن تایید کرده است که هر سه حالت معمول توسط بازیکنان تجربه شده، اما پایان چهارم هنوز توسط هیچکس بهدست نیامده است. این نتیجه مخفی عمدا بسیار سخت طراحی شده و حتی توسعهدهندگان هم از اینکه هیچ بازیکنی به آن نرسیده تعجب کردهاند. آمار بکاند بازی هم این موضوع را تایید میکند که تا این لحظه هیچ کاربری Dispatch را با این پایان تمام نکرده است.
جزئیات دقیق این پایان مخفی هنوز اعلام نشده، اما هرمن توضیح داده که این حالت به عملکرد بازیکن در گیمپلی وابسته است و برای دستیابی به آن باید تمام بخشهای بدون تصادفیسازی (non-RNG) بازی را بینقص انجام داد. این موضوع باعث شده بسیاری از بازیکنان حدس بزنند که شاید این پایان اصلا بهدلیل یک باگ قابل دستیابی نیست و حتی برخی از کسانی که موفق به گرفتن تروفی پلاتینیوم نشدهاند هم به این مسئله اشاره کردهاند.
توسعهدهندگان اذعان کردهاند که شاید دلیل ندیدن این پایان وجود یک اشکال نرمافزاری باشد، اما تا زمانی که تایید رسمی از AdHoc منتشر نشود، باید منتظر ماند. این افشاگری هیجان جدیدی به جامعه طرفداران Dispatch اضافه کرده و حالا بسیاری تلاش خواهند کرد تا این پایان پنهان را پیدا کنند.
- برچسب ها:











