گزینه «عجله دارم» از اسنپ و تپسی حذف شد، دلایلش چیست؟

  • توسط: admin


عجله دارم به عنوان گزینه‌ای در اپلیکیشن‌های اسنپ و تپسی برای سفارش محصولات یا خدمات باعث ایجاد فشار روی رانندگان و ایجاد ناراحتی در آنها می‌شد. با حذف این گزینه، مشتریان مجبور به تشخیص بهتر زمان لازم برای درخواست خدمت یا سفارش محصولات شده و رعایت حداقل زمان ممکن برای تحویل سفارش خود می‌شوند. این تغییر باعث بهبود شرایط کاری رانندگان و افزایش کیفیت خدمات به مشتریان می‌شود و از همه مهمتر، از بروز حوادث و تصادفات در جاده‌ها ناشی از عجله ناگهانی افراد جلوگیری می‌کند. این تصمیم می‌تواند بهبود بیشتری در عملکرد این اپلیکیشن‌ها به همراه داشته باشد و سبب رضایت بیشتر مشتریان و رانندگان شود.

به گزارش آدرینبه نقل از روزگار خودرو، حذف گزینه عجله دارم از اسنپ و تپسی مثل بمب صدا کرده و چالش‌های اساسی در سطح شهر ایجاد شده است.
رانندگان و در کنار آن مردم به خاطر همین اتفاق با مشکل مواجه شده‌اند.
رانندگان به دلیل قیمت‌های پایین درخواست‌ها را قبول نمی‌کنند و مردم هم برای همین کار گزینه توقف دارم را می‌زنند تا هزینه بالاتر برود.
به نوعی گزینه توقف دارم تبدیل به شگردی برای افزایش کرایه شده تا شاید رانندگان درخواست را قبول کنند.
به نظر می‌رسد که باید سریع‌تر فکری به حال این مشکل شود.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید