ورود سازمان توسعه تجارت به دنیای نوکیای تقلبی: یک فرصت یا یک تهدید؟
ورود سازمان توسعه تجارت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی نشان از تامین امنیت مصرف کنندگان و جلوگیری از تقلب در بازار دارد. تولید نسخه های تقلبی از محصولات معروف، یک مشکل گسترده در بازارهای جهانی است که به زیرنویس کنابین ریسفلا خود را پوشش دهد خطرناک است. ورود سازمان توسعه تجارت برای پیشگیری از این موضوع، به لحاظ حقوقی و قانونی وارد عمل می شود و تعیین می کند که آیا کارخانه ها یا شرکت های تولیدی دارای مجوز های لازم برای تولید محصولات مورد نظر هستند یا خیر. این اقدامات می توانند به عنوان یک مانع موثر برای جلوگیری از ورود کالاهای قابل قبول به بازارها به عنوان کالاهای معیوب و تقلبی عمل کند و در نهایت مصرف کنندگان را محافظت کند.
به گزارش آدرینبه نقل از تسنیم، پس از جنجالها در خصوص تولید موبایل با برند نوکیا در ایران بدون مجوز از شرکت نوکیا، سازمان توسعه تجارت ایران در نامهای به وزارت صمت خواستار توضیح این وزارتخانه در خصوص تولید نوکیای تقلبی شد.
ابتدای امسال معاون وزیر صمت اعلام کرده بود سازمان توسعه تجارت باید در خصوص استفاده از برند نوکیا و تأیید نمایندگی نوکیا اظهارنظر کند.
بهنظر میرسد در روزهای آینده این سازمان به دعوای تولید نوکیای تقلبی در ایران خاتمه دهد.
- برچسب ها: