مدیر انتشار استودیوی Larian جزییات جدیدی از Divinity بیان کرد
پس از هفتهها انتظار و گمانهزنی، استودیوی Larian سرانجام از پروژه جدید خود با نام Divinity رونمایی کرد. این خبر در جریان مراسم The Game Awards منتشر شد و بسیاری از علاقهمندان شاهد تندیس مرموزی بودند که در هفتههای اخیر کنجکاویها را حسابی برانگیخته بود. اما تریلر منتشرشده فراتر از حد انتظار ظاهر شد و حتی طرفداران سرسخت آثار قبلی استودیو، مانند Divinity: Original Sin 1 و 2 و همچنین Baldur’s Gate 3 را شگفتزده کرد.
بسیاری از مخاطبان اکنون در تلاش برای درک ارتباط بازی جدید با عناوین پیشین این استودیو هستند. در همین حال، افراد زیادی از جسارت Larian در روایت داستانی غیرمعمول و پرهیجان تمجید میکنند. «مایکل داوس»، مدیر انتشار استودیو، در واکنش به این موضوع در شبکههای اجتماعی چنین اعلام کرد:
رفتار محترمانه با مخاطبان و احترام به درک بالای آنها، موضوعی بود که بارها در برنامهریزی پروژه تکرار شد. هدف ما شوکه کردن مخاطب نیست، بلکه میخواهیم با هوشمندی آنها همگام شویم تا تجربهای تاثیرگذار بسازیم. ما میدانیم که مردم توانایی درک دنیای سهبعدی را دارند.
بسیاری با دیدن تریلر و متوجهشدن اینکه این پروژه یک قسمت جدید از سری Original Sin نیست، درباره نحوه گیمپلی گمانهزنی کردهاند. برخی معتقدند Larian دوباره از سیستم مبارزات نوبتی استفاده خواهد کرد و برخی دیگر احتمال میدهند این بار سراغ مبارزات همزمان برود. با این حال، Divinity بهعنوان بزرگترین پروژه این استودیو توصیف شده و حتی از Baldur’s Gate 3 هم وسیعتر خواهد بود.

تاریخ انتشار بازی هنوز مشخص نیست. با توجه به علاقهمندی Larian به انتشار اولیه بازیها در حالت Early Access، احتمال دارد مخاطبان برای تجربه کامل «دیوینیتی» مدت بیشتری را به انتظار بگذزانند. بهعنوان نمونه، Divinity: Original Sin 2 تنها یک سال در Early Access بود اما Baldur’s Gate 3 سه سال این مرحله را طی کرد. به نظر میرسد برای دریافت اطلاعات دقیقتر از تاریخ انتشار و جزییات بیشتر، باید مدت بیشتری منتظر ماند.

- برچسب ها:











