فوری و آسان: از تسهیل مجوز تجدید ارزیابی تا فروش نقرهای : موج جدید خودروها
دستور فوری تسهیل مجوز تجدید ارزیابی تا فروش اپال + موج شماری «خودرو»
در حال حاضر در محیط کسب و کار، اجازه تجدید ارزیابی و تجدید نظر در مجوزها و مجوزهای مختلف یکی از موارد بسیار زمانبر و پیچیده است که میتواند فرآیندهای کسب و کار را مختل کند. این دستور فوری نه تنها به ایجاد یک فرآیند سریع و ساده برای تجدید ارزیابی کمک میکند، بلکه به کسبوکارها اجازه میدهد تا به تداوم فعالیتهای خود بپردازند بدون اینکه زمان زیادی را صرف این موضوع کنند.
همچنین، با توجه به موج شماری «خودرو» و فروش اپال، این دستور تحولات جدید در بازار را برای کسبوکارها فراهم میکند تا بتوانند بهسرعت واکنش نشان دهند و از فرصتهای آینده در این حوزه بهرهمند شوند. این تدابیر نه تنها به رشد صنعت خودرو و صنایع مرتبط کمک میکنند، بلکه اشتغال و توسعه اقتصادی نیز را ترویج میدهند.
به گزارش اقتصاد آنلاین، فردا جلسه سران برگزار خواهد شد و یکی از موضوعات محوری بحث میتواند تجدید ارزیابی خودروسازان باشد.
دستور فوری تسهیل مجوز تجدید ارزیابی دارایی های خساپا و خودرو
دیوان محاسبات، خواستار دستور فوری کاهش فاصله زمانی تجدید ارزیابی داراییها و تهاتر با زیان انباشته ایران خودرو و سایپا از وزیر اقتصاد شد.
محسن برزو زاده معاون فنی و حسابرسی امور اقتصادی و زیربنایی دیوان محاسبات در نامهای فوری به وزیر اقتصاد، اعلام کرد: تصمیمهای اقتصادی بر طیف وسیعی از مردم که به عنوان سهامدار در بازار سرمایه مشغول به فعالیت هستند و یا تحت عنوان سهام عدالت، مالکیت سهام شرکتهای واگذار شده را دارند، اثرگذار خواهد بود.
جریان قیمت گذاری در صنعت خودرو به دلیل تلاطم ارزی منجر به افزایش زیان انباشته در این صنعت شده که ادامه فعالیت برای دو شرکت بزرگ این صنعت را با مشکلات اساسی روبرو کرده است.
درخواست میشود دستور دهید در راستای تحقق شعار سال و به منظور حمایت از صنعت خودرو، بهبود ساختار مالی، امکان جذب منابع مالی از بازار سرمایه و رعایت حقوق عامه، موضوع کاهش فاصله زمانی تجدید ارزیابی داراییها و تهاتر مازاد تجدید ارزیابی با زیان انباشته با عنایت ویژه و نگاه حمایتی به بازار سرمایه مورد بررسی قرار گرفته و دیوان محاسبات نیز از این اقدامات موثر مطلع کنید.
بحث فروش اپال توسط بانک پارسیان و اثر آن روی خودرو
شرکت سرمایه گذاری بانک پارسیان مالک ۹۱ درصدی سهام اپال است. از طرفی بانک پارسیان ۱۰۰ درصد سرمایه گذاری بانک پارسیان را داراست. حال با توجه به اینکه ایران خودرو ۳۳ درصد از وپارس یا هامان بانک پارسیان را دارد از فروش اپال سود قابل توجهی خواهد برد.
فولاد مبارکه ۸۰ هزار میلیارد تومان بابت خرید سرمایه گذاری بانک پارسیان می پردازد . وپارس به رقم بالاتری قانع خواهد شد.
با این حساب حداقل ۲۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان سود نصیب ایرانخودرو خواهد شد.
پیش تر سهام ایرانخودرو به صورت کامل مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است که می توانید در این لینک جزییات آن را دنبال نمایید.
تحلیل تکنیکال گذشته و به روز رسانی یک تحلیل و مسیر درست
آبان ماه یک تحلیل از خودرو داشتیم که اسفند ماه ۱۴۰۲ و به روز رسانی آن در دو تصویر زیر آمده است. به نظر میرسد موچ E از سناریوی محتمل تمام شده و در شروع موج صعودی میان مدت هستیم. هدف های مهم ۳۵۰ و ۴۰۰-۴۵۰ پیش روی سهم خواهد بود.
- برچسب ها: بورس تحلیل بنیادی تحلیل تکنیکال خودرو سازان