طراحی استراتژیک برای گسترش بازرگانی: ایران و کویت در مسیر همکاری های تجاری

  • توسط: admin


به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محمد توتونچی در این دیدار گفت: داد و ستد تجاری ایران و کویت یک سویه است و با تاریخچه روابط دیرینه سیاسی و فرهنگی دو کشور همسایه و مسلمان تناسبی ندارد.

وی افزود: تشکیل کمیته بازرگانی مشترک پس از وقفه ۹ ساله و برگزاری نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی بستر مناسبی برای افزایش مبادلات تجاری با کویت به ویژه در زمینه مواد غذایی است .

توتونچی خاطرنشان کرد: ارائه تسهیلات لازم در صدور روادید برای بازرگانان ایرانی و حمل کالاهای ایرانی به کویت از طریق زمینی می‌تواند در افزایش مراودات و داد و ستد تجاری تجاری مؤثر باشد به خصوص که ظرفیت های موجود در بخش های اقتصادی و صنعتی قادر است در تامین امنیت غذایی کویت سهیم و منشأ خیر و برکت برای دو ملت باشد.

«عمر سعود عبدالعزیز العمر» وزیر جدید بازرگانی و صنایع کویت ضمن استقبال از پیشنهادات سفیر کشورمان بر آمادگی کویت برای گسترش همکاری‌های تجاری و بازرگانی دوجانبه و رفع موانع موجود تاکید و اظهار امیدواری کرد با برگزاری کمیته مشترک تجاری در آینده نزدیک نقشه راه همکاری های تجاری دو کشور ترسیم شود.

وی افزود: روابط ایران و کویت وارد مرحله جدیدی از تعاون و همکاری‌های مشترک و متقابل شده که به زودی شاهد نتایج و دستاوردهای آن خواهیم بود.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید