راهی نو برای برند LUCANO: در جستجوی ارتباطات جدید با رسانهها
برند LUCANO یک برند تجاری است که در حوزه ارتباطات و رسانه فعالیت دارد و به دنبال جستجوی مسیر جدید برای برقراری ارتباط با رسانهها میباشد. این برند تلاش دارد تا با استفاده از راهکارهای نوین و خلاقانه، بازاریابی و تبلیغات خود را بهبود بخشیده و ارتباط موثر و قویتری با رسانهها برقرار نماید.
از جمله اهداف این برند میتوان به ارتقای شناخت و شهرت خود، ارتباط موثرتر با مشتریان و جذب مشتریان جدید اشاره کرد. از طریق استفاده از رویدادها، رسانههای اجتماعی و تبلیغات هدفمند، LUCANO قصد دارد تا به دنبال مسیر جدیدی برای بهبود ارتباط با رسانهها برود و به عنوان یک برند پیشرو و نوآور در صنعت ارتباطات شناخته شود.
استفاده از استراتژیهای منحصر به فرد و خلاقانه، همچنین تمرکز بر کیفیت و ارتباط مستمر با رسانهها، میتواند به LUCANO کمک کند تا در بین رقبا و برندهای مشابه، برجسته شود و بازاریکه تبلیغاتی خود را گسترش دهد.
به گزارش اقتصاد آنلاین، در این رویداد ۳۰ دقیقه ای، مدیران لوکانو به دنبال ایجاد شماتیک جامع و دقیقی از برند بودند. این رویداد شامل معرفی محصول جدید این برند با عنوان LUCANO۷، امکانات آن و نیز پرسش و پاسخ تعاملی بین شرکتکنندگان بود.
در ابتدای این جلسه، آقای جک، معاون مدیرکل برند لوکانو، ضمن تأکید بر رویکرد بینالمللی این برند و تعهد آن به ارائه خدمات متمایز به مشتریان، بر تلاش این مجموعه برای توسعه جهانی و ورود به بازارهای شناخته شده بینالملل تأکید کرد.
در ادامه این رویداد، آقای جیمز، مدیر برند لوکانو، با تأکید بر تعهد این برند به کیفیت بالای تولید محصول، نوآوری و تجربه ممتاز رانندگی خارج از جاده را دو عنصر کلیدی لوکانو دانست. ژِنگ با تشریح گروه هدف این محصول، بر این نکته تأکید کرد که تولید محصول متمایز و ممتاز و شایسته مشتریان، هدف اصلی لوکانو است. جیمز، ارزشهای اصلی لوکانو یعنی بیباک بودن، ظرافت و آیندهنگری را برجسته کرد و شعار این برند، “از کلاسیک، فراتر از کلاسیک” را مظهر این موضوع دانست. شعار و شاخصههایی که در محصولات آتی این برند نیز موردتوجه قرار خواهد گرفت.
در ادامه این جلسه، آقای شرلوک ، مدیر محصول LUCANO۷، از فلسفه طراحی این خودرو پردهبرداری کرد. وی تصریح کرد که “این خودرو با الهام از زیباییهای طبیعت، قدرت و فناوری را با هم ترکیب کرده و سادگی و تمایز را در هر جنبهای از تجربه رانندگی خارج از جاده به نمایش میگذارد”.
این رویداد فرصتی را فراهم آورد تا رسانههای ایرانی و افراد تأثیرگذاران صنعت خودرو، مستقیماً با تیم مدیریتی و اجرایی LUCANO تعامل داشته باشند و اطلاعات دقیقی در مورد آینده این برند به دست آورند.
برگزاری این رویداد نشاندهنده عزم لوکانو برای ورود موفق به بازار و ارتباط مؤثر این برند با رسانه است و طبعاً میتواند فرصت مناسبی باشد تا فعالان صنعت خودرو با نگاهی دقیقتر، استراتژی و راهبردهای این برند را شناسایی و هدفیابی کنند.
برند LUCANO در جستجوی مسیر جدید ارتباط با رسانه
برند LUCANO در جستجوی مسیر جدید ارتباط با رسانه
برند LUCANO در جستجوی مسیر جدید ارتباط با رسانه
برند LUCANO در جستجوی مسیر جدید ارتباط با رسانه
[
- برچسب ها: LUCANO 7