دستیار هوش مصنوعی فوقالعاده آمازون: بهترین راهنما برای هر لحظه
دستیار هوش مصنوعی آمازون Q AI Assistant یک فناوری پیشرفته است که به کاربران این امکان را می دهد تا با آن به صورت انسانی و موثر ارتباط برقرار کنند. این دستیار مجازی قادر است تا پاسخ های دقیق و سریع به سوالات کاربران ارائه دهد و به آنها در انجام وظایف مختلف، از جمله خرید آنلاین، رزرو هتل و یا رزرو بلیط هواپیما کمک کند.
این دستیار هوش مصنوعی قدرتمند دارای امکانات گسترده ای است که به کاربران امکان ارسال پیام های صوتی، تشخیص صدا و حتی پخش موسیقی مورد نیاز را می دهد. با توجه به قابلیت های پیشرفته این دستیار، کاربران قادر خواهند بود از آن برای بهبود زندگی روزمره خود استفاده کنند و به راحتی و سرعت بیشتر به اهداف خود دست یابند. از جمله ویژگی های منحصر به فرد این دستیار، هماهنگی با سایر دستگاه های هوشمند خانه و امکان اجرای دستورات صوتی است.
آمازون روز سهشنبه از دسترسی گستردهتر به آخرین دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) برای شرکتها، Amazon Q، خبر داد. این غول تجارت الکترونیک برای اولین بار در نوامبر 2023 چت بات متمرکز بر کسب و کار خود را اعلام کرد و وعده کمک های تولیدی و تحلیلی بر اساس داده های داخلی کسب و کار را داد.
بعدها آمازون ابزار هوش مصنوعی را در اختیار تعداد محدودی از کاربران قرار داد. در حال حاضر، این شرکت آن را به طور کلی در دسترس قرار داده و برخی از ویژگی های جدید را به آن اضافه کرده است. شایان ذکر است، شرکتها اکنون دو چت بات جداگانه ، Amazon Q Developer و Amazon Q Business برای مجموعههای جداگانه وظایف دریافت خواهند کرد.
در یک پست، پلتفرم محاسبات ابری آمازون، خدمات وب آمازون (AWS) اعلام کرد که باتهای گفتگوی Amazon Q Developer و Business هم برای شرکتها در دسترس هستند. این برای آن دسته از مشتریانی که از خدمات AWS استفاده می کنند، در دسترس خواهد بود. بات هوش مصنوعی از دادهها و جریانهای کاری کسبوکار آموزش میدهد و یاد میگیرد و میتواند به کارهای بیشتر مرتبط با کدنویسی و تحلیلهای تجاری کمک کند.
Amazon Q Developer به عنوان دستیار توسعه دهندگان نرم افزار طراحی شده است و می تواند با “انجام کارهای خسته کننده و تکراری” مانند کدنویسی، آزمایش، ارتقاء برنامه ها، عیب یابی، اسکن امنیتی و رفع مشکلات و همچنین بهینه سازی منابع AWS به آنها کمک کند. این شرکت میگوید زمان ذخیرهشده میتواند توسط متخصصان برای توسعه تجربیات منحصربهفرد برای کاربران نهایی و گسترش سریعتر آنها استفاده شود.
برای کمک های تحلیلی، غول فناوری آمازون Q Business خود را در دسترس قرار می دهد. این ابزار برای پذیرش و پردازش پرس و جوها و درخواست های زبان طبیعی طراحی شده است. بر اساس دانش پایگاه داده کسب و کار ذخیره شده در سرورهای AWS، می تواند به سؤالات پاسخ دهد، خلاصه و محتوا تولید کند، گزارش بنویسد و تجزیه و تحلیل مبتنی بر داده ارائه دهد.
لینک کوتاه مطلب
کپی شد
ما را دنبال کنید
[
- برچسب ها: