دسترسی زودهنگام بازی Hades برگ‌ برنده استودیوی Supergiant بوده است

  • توسط: admin


سازنده بازی Hades 2 از استودیوی Supergiant، به تازگی توصیه‌هایی درباره نحوه ورود بازی‌ها به سیستم دسترسی زودهنگام استیم منتشر کرد. «گرگ کاساوین»، بنیان‌گذار و کارگردان خلاق این استودیو، در گفتگوی خود توضیح داد تصمیم‌گیری درباره زمان مناسب برای عرضه نسخه پولی آلفا چالشی مهم برای توسعه‌دهندگان است. او تاکید کرد بازی باید به اندازه کافی محتوا داشته باشد تا ارزش خرید پیدا کند اما در عین‌حال نباید آن‌قدر کامل باشد که دیگر فرصت واکنش به بازخوردهای بازیکنان از دست برود.

کاساوین در این مورد اظهار داشت:

تعیین زمان عرضه بازی در دسترسی زودهنگام تصمیم بسیار مهمی برای یک توسعه‌دهنده است. بازی باید به مرحله‌ای برسد که افراد بتوانند بدون پیش‌شرط‌های زیاد از آن لذت ببرند، اما نه آن‌قدر تکمیل که دیگر فرصت اصلاح یا بهبود بخشیدن به بازی را از دست بدهید.

به گفته او، بازی Hades 2 درست مانند نسخه نخست این مجموعه برای توسعه بر اساس بازخورد کاربران طراحی شده بود:

در این بازی، گوش دادن و واکنش به نظرات بازیکنان بخش اساسی فرآیند توسعه به شمار می‌رود.

بازی Hades 2 در مراسم Game Awards سال ۲۰۲۲ در کنار عناوین Death Stranding 2 و Armored Core 6 معرفی شد. این پروژه در نهایت در ماه مه ۲۰۲۴ (اردیبهشت ۱۴۰۳) وارد فاز دسترسی زودهنگام شده بود.

طبق آمار منتشرشده توسط SteamDB، این بازی به سابقه ۱۱۲ هزار و ۹۴۷ بازیکن هم‌زمان در استیم دست یافته است. بازی Hades 2 هم به‌عنوان بهترین بازی پی‌سی سال ۲۰۲۵ در سایت Metacritic انتخاب شد و هم موفق به کسب جایزه بهترین بازی اکشن در مراسم The Game Awards 2025 گردید.

نسخه نخست Hades پس از ۲۲ ماه دسترسی زودهنگام، در دسامبر ۲۰۲۰ منتشر شد و بیش از یک میلیون نسخه فروش داشت. این عنوان به‌عنوان نخستین بازی ویدیویی موفق به دریافت جایزه Hugo در سال ۲۰۲۱ شد.

سلاح های کالاف موبایل | ۱۵ گان برتر سال ۲۰۲۵

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید