حتی پلی استیشن و ایکس باکس هم در مورد مجسمه بازی Divinity اطلاعی نداشتند
مجسمه مرموز بازی Divinity در The Game Awards آنقدر محرمانه نگه داشته شده بود که حتی پلی استیشن و ایکس باکس هم از هدف آن اطلاعی نداشتند.
طبق گفته «سوِن وینکه» مدیرعامل و بنیانگذار Larian Studios این مجسمه برای معرفی بازی جدیدی از مجموعه Divinity طراحی شده بود و محرمانگی آن به حدی بود که شرکتهای صاحب پلتفرمها تا زمان رونمایی در مراسم چیزی نمیدانستند.
وینکه در گفتگویی با VGC توضیح داد که هنوز مذاکرهای با پلتفرمها درباره انتشار بازی جدید انجام نشده، زیرا آنها تا زمان رونمایی در The Game Awards از وجود آن بیخبر بودند. او گفت پلتفرمها تازه متوجه شدند و همین موضوع باعث شد رونمایی برای آنها هم جذاب باشد. وینکه افزود که قصد داشتند این پروژه کاملا مخفی بماند اما متاسفانه اطلاعات مربوط به ثبت علامت تجاری قبل از مراسم فاش شد و برخی مخاطبان از وجود بازی جدید آگاه شدند.
او در ادامه اشاره کرد که واکنشهایی در استودیو نسبت به این افشاگری وجود داشت اما آن را پایان دنیا ندانست و تاکید کرد مسائل مهمتری در زندگی هست. وینکه همچنین از استقبال مخاطبان نسبت به نماد Hellstone ابراز رضایت کرد و گفت همه جزئیات آن در آینده آشکار خواهد شد.

بازی جدید که فعلا با نام Divinity معرفی شده ششمین قسمت اصلی این مجموعه است و پس از Divine Divinity، Beyond Divinity، Divinity 2، Divinity: Original Sin و Divinity: Original Sin 2 عرضه خواهد شد. آخرین قسمت این مجموعه در سال ۲۰۱۷ منتشر شده بود.
بازی Baldur’s Gate 3 در سال ۲۰۲۳ منتشر شد و تحسین گستردهای به همراه داشت. این اثر در The Game Awards همان سال شش جایزه از جمله بهترین بازی سال را دریافت کرد. وینکه قبلا اعلام کرده بود که استودیو قصد دارد پس از تجربه دنیای Dungeons & Dragons به سراغ مسیر تازهای برود.

- برچسب ها:












