تسلا به جنگ قیمت حولید، شرکت نکرد
تسلا، شرکت فناوری و خودروسازی پیشرو دنیا، به تازگی اعلام کرده که وارد جنگ قیمت با سایر شرکتهای خودروساز نخواهد شد. این اعلامیه نشان میدهد که تسلا بیشتر تمرکز خود را بر روی ارائه خدمات و فناوریهای نوآورانه، به جای رقابت در محدوده قیمتها، قرار داده است. این رویکرد نشان از رویکرد غیرمعمول و نوآورانه تسلا به بازار خودروی جهانی است و نشان میدهد که شرکت اهمیت بیشتری به کیفیت و ارزش افزوده محصولات خود میدهد تا تنها رقابت در زمینه قیمت. این تصمیم میتواند به محافظت از نام و نشان تجاری این شرکت و ارتقای تصویر آن در نظر مشتریان کمک کند.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، این شرکت به رویترز اعلام کرد که تسلا قیمت خودروهای مدل Y تولید چین را از اول آوریل ۵۰۰۰ یوان (۶۹۴.۵۵ دلار) افزایش خواهد داد.
تسلا اعلام کرد که قیمت خودروهای مدل Y این شرکت از ۲۲ مارس در برخی از کشورهای اروپایی حدود ۲۰۰۰ یورو (۲۱۷۷ دلار) افزایش خواهد یافت.
این شرکت اعلام کرده بود که قیمت تمام خودروهای مدل Y در ایالاتمتحده را ۱۰۰۰ دلار افزایش داده است که از اول آوریل اعمال میشود.