تبدیل شدن سعید شهبازی به مدیر روابط عمومی بانک ملت: یک داستان موفقیت انگیز
سعید شهبازی، مدیر روابط عمومی بانک ملت، یکی از صاحبان تجربه و موفق در حوزه ارتباطات و روابط عمومی است. او با سابقهی بیش از 15 سال در این حوزه، توانسته است با ایدههای نوآورانه و استراتژیهای کارآمد، نقش بسزایی در توسعهی تصویر و شهرت بانک ملت داشته باشد. از دیگر ویژگیهای او میتوان به ارتباطات فعال با رسانهها، مشتریان و همکاران اشاره کرد. او با داشتن شیوهی کاری دقیق، منطقی و صمیمی، توانسته است روحیهی همکاری و انگیزهی بالایی در تیم خود ایجاد کند. مهارتهای برجستهی سعید شهبازی در تحلیل و حل مسائل پیچیده، برقراری ارتباطات مؤثر و مدیریت بحران، او را به یکی از مدیران برجسته در زمینه روابط عمومی تبدیل کرده است.
به گزارش اقتصاد آنلاین، در حکمی از سوی دکتر فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک ملت، سعید شهبازی به عنوان مدیرکل دفتر مدیریت و روابط عمومی این بانک منصوب شد.سعید شهبازی دانش آموخته رشته روابط عمومی و علوم ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی است و ۱۵ سال سابقه فعالیت در حوزه روابط عمومی شبکه بانکی را در کارنامه دارد و پیش از این مدیر کل روابط عمومی و همکاری های بینالملل بانک کشاورزی بوده است.وی همچنین دارای سوابق فعالیت در رسانههای حوزه اقتصادی و بانکی به عنوان خبرنگار، سردبیر و مدیر مسئول است.
[
- برچسب ها: بانک ملت