تاثیر نسل Z بر فروشگاه آنلاین دیجیکالا در سال 1402: چه تفاوتهایی ایجاد کردند؟
فروشگاه دیجیکالا گزارشی جدید و جامع از عملکرد خود در سال ۱۴۰۲ منتشر کرد که بخشی از آن به کاربران نسل Z و آمار و ارقام مخصوص به آنها اختصاص دارد.
نسل Z که متولدین سالهای ۱۳۷۴ تا ۱۳۹۰ را پوشش میدهد، حالا نسل غالب جامعه به حساب میآیند و سلیقه و نظر آنهاست که روی جریانهای اجتماعی و اقتصادی تاثیر میگذارد. فروشگاه دیجیکالا به همین بهانه در گزارش جدید از عملکرد خود در سال ۱۴۰۲ شمسی، بخشی را به کاربران این نسل اختصاص داده است که در ویدیوی زیر به صورت مفصلتر به جزئیات این بخش پرداخته شده است.
- برچسب ها: