بلو با جزئیاتی هیجان‌انگیز از اختلال رویداده شده پرده برمی‌دارد!

  • توسط: admin


تیم فنی بلو از همان دقایق ابتدایی، تلاش خود را برای رفع مشکل پیش‌آمده آغاز کرد. در نتیجه این تلاش‌ها، در مرحله اول مشکلات مربوط به بلوکارت، برطرف شد و امکان استفاده از آن در دستگاه‌های خودپرداز، پوز و… فراهم شد.

در نهایت و در مرحله دوم، اپلیکیشن بلو نیز به مسیر بازگشت و در اختیار کاربران قرار گرفت. روابط عمومی بلو، بابت مشکل پیش‌آمده، از همه کاربران خود عذرخواهی می‌کند؛ بلو خود را محافظ داده‌های مشتریان می‌داند و مسئولیت خود در برابر این اتفاق را می‌پذیرد.

در حال حاضر سرویس بلو همچون سال‌های اخیر، پایدار است و تیم فنی و امنیت بلوبانک سامان در تلاش است که مشکلات احتمالی را پیش‌بینی کرده و تجربه بهتری برای کاربران خود بسازد.

روابط عمومی بلوبانک سامان

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید