بازی‌ها خشونت را برای فروش بیشتر در اولویت قرار می‌دهند

  • توسط: admin


تیم کین، یکی از خالقان بازی محبوب فال آوت به تازگی در یک ویدیوی یوتیوب درباره علت رواج خشونت در بازی‌های AAA صحبت کرده است.

او توضیح می‌دهد که چرا بازی‌ها اغلب خشونت را به‌عنوان پیش‌فرض قرار می‌دهند و چگونه این موضوع به فروش بیشتر این عناوین مرتبط است.

کین در ویدیوی خود توضیح می‌دهد که صنعت بازی‌سازی به سمت تولید محصولاتی سوق پیدا می‌کند که بیشتر فروش داشته باشند. او می‌گوید:

شرکت‌ها بازی‌هایی می‌سازند که مردم بخرند. این واقعیت ساده‌ای است.

او ادامه می‌دهد:

بازی‌هایی که بیشترین فروش را دارند، آینده این صنعت را شکل می‌دهند. اگر یک بازی میلیون‌ها نسخه بفروشد و بازی دیگری تنها صد هزار نسخه، واضح است که شرکت‌ها روی بازی پرفروش‌تر تمرکز خواهند کرد.

کین اشاره می‌کند که بازاریابی بازی‌های غیرخشونت‌آمیز دشوارتر است. او می‌گوید در یک تریلر ۱۵ یا ۳۰ ثانیه‌ای، نمایش داستان فوق‌العاده یا دیالوگ‌های خلاقانه بازی بسیار سخت است. اما نمایش مبارزات، تیراندازی یا حرکات اکشن آسان‌تر و جذاب‌تر است.

همچنین معتقد است که بازیکنان می‌توانند با انتخاب‌های خرید خود تغییر ایجاد کنند. او افزود، اگر بازیکنان با خرید بازی‌هایی که کمتر به خشونت وابسته هستند، رای خود را اعلام کنند، شرکت‌ها مجبور خواهند شد این تغییرات را در نظر بگیرند. هر خرید، قطره‌ای در سطل است، اما این قطره‌ها می‌توانند به یک سیل تبدیل شوند.

طبق گفته کین، انتخاب بازیکنان نقشی کلیدی در شکل‌دهی به آینده بازی‌ها دارد. او بازیکنان را تشویق می‌کند تا با خرید بازی‌های متفاوت، تنوع بیشتری در این صنعت ایجاد کنند. با ادامه فیلم‌برداری فصل دوم سریال فال آوت از آمازون، این بحث درباره خشونت در بازی‌ها همچنان اهمیت خود را حفظ کرده است.

حالا با توجه به این خبر و گفته‌های تیم کین در رابطه با به‌کارگیری خشونت و نقش آن در فروش عناوین، نظر شما درباره این موضوع چیست؟

جواب بازی فندق | نگاهی به پاسخ مراحل ۱ تا ۸۸۳

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار
هویت جدید اسنپ مارکت
  • ۱۸ دی ۱۴۰۳
  • -
  • 0 بازدید
اخبار
تحریم اولیه و ثانویه چیست؟
  • ۱۸ دی ۱۴۰۳
  • -
  • 0 بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید