بازی ANANTA فاقد سیستم گاچا خواهد بود

  • توسط: admin


استودیوی چینی NetEase تایید کرد که بازی نقش‌آفرینی جهان‌باز ANANTA سیستم گاچا نخواهد داشت.

اخیرا تریلر جدیدی از گیم‌پلی ANANTA منتشر شده و با وجود نداشتن تاریخ انتشار رسمی، بازی تا امروز با استقبال زیادی روبه‌رو شده و بیشتر از ۱۱ میلیون پیش‌ثبت‌نام جهانی داشته است. ترکیب گیم‌پلی الهام‌گرفته از GTA و Spiderman همراه با شخصیت‌های انیمه‌ای، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. اما با توجه به رایگان بودن و بودجه بالای ANANTA، مدل درآمدزایی بازی سوال بسیاری از علاقه‌مندان بود؛ نکته‌ای که حالا با اعلام رسمی NetEase، مشخص شده بازی فاقد سیستم گاچا خواهد بود.

تیم سازنده تاکید کرد هدف آن‌ها فراهم کردن تجربه‌ای لذت‌بخش و بلندمدت است و استفاده از سیستم گاچا، جایی در بازی نخواهد داشت. این حرکت مشابه تصمیم سازندگان بازی Duet Night Abyss است که چند ماه پیش اعلام کردند گاچا را به نفع سیستم درآمدزایی حذف کرده‌اند.

با توجه به رویکرد ANANTA و Duet Night Abyss به نظر می‌رسد بعضی بازی‌های بزرگ رایگان با بودجه بالا به سمت مدل‌هایی می‌روند که تمرکز را بر بهبود تجربه گیم‌پلی قرار می‌دهد. باید دید این روند در آینده به استاندارد جدیدی برای بازی‌های رایگان تبدیل خواهد شد یا خیر.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید