بازار مصرف بنزین با افزایش ۲۲ درصد به رکورد جدیدی دست یافت

  • توسط: admin


مصرف بدون اصل و انسان جز خود راننده، به‌خصوص از جنسیت مرد، در چرخه تجارت مصرف بازار کنکاش و بررسی‌های مختلف نتیجه‌گزار نیست. افزایش ۲۲ درصدی مصرف بنزین از یک جنبه، به منزله احتمال حساسیت نسبت به قیمت در بازار مصرف و یا افزایش نرخ سازی در جنبه‌های تولید، فرابرد هزینه‌های کارگزاری اساسی و تصمیم‌گیری ایجاد مصوبه‌های شعی می‌باشد. این موضوع، دقیقاً آشکارتر نمی‌شود، اما بیشتر انتظار دارد که افزایش مصرف بنزین در تمام عرصه جامعه تجارت سیاست بیشتر محدود شود. در کل، می‌توان نتیجه گرفت که افزایش ۲۲ درصدی مصرف بنزین عاملی است که باید در سیاق گسترده‌تری در نظر گرفته شود و از منظر تجارت مصرف و تدبیرهای وزارت نفت و نیروی انسانی بهترین برگزیده است.

به گزارش آدرینبه نقل از ایسنا، حجم توزیع سوخت در سراسر کشور روز چهارشنبه (هشتم فروردین‌ماه ۱۴۰۳) به ۱۲۶ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بنزین رسید که در مقایسه با رقم ۱۰۳ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر مدت مشابه پارسال (هشتم فروردین‌ماه ۱۴۰۲)، بیش از ۲۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.
افزایش ۵.۳ درصدی مصرف بنزین در نوروز امسال
برپایه این گزارش، میانگین توزیع روزانه بنزین در سراسر کشور از یکم تا هشتم فروردین امسال به ۱۲۰ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر رسید که این عدد در مقایسه با رقم ۱۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر طی دوره مشابه پارسال (یکم تا هشتم فروردین‌ماه ۱۴۰۲)، ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر معادل ۵.۳ درصد افزایش یافته است.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با هشدار درباره روند افزایشی مصرف سوخت در کشور، از هموطنان خواست با مدیریت مصرف سوخت و رعایت موارد مربوط به مصرف بهینه، کارکنان این شرکت را در سوخت‌رسانی مطلوب به هموطنان یاری کنند.
به گزارش ایسنا، در روز ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ (آخرین روز پارسال)، بیش از ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شد که این عدد رکوردی بی‌سابقه‌ در مصرف بنزین سراسر کشور به‌شمار می‌آید.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید