استودیوی تکلند به پشتیبانی از بازی Dying Light 2 برگشت

  • توسط: admin


اکنون که بازی Dying Light: The Beast چند هفته است در بازار عرضه شده، شرکت Techland ساختار تیم توسعه‌دهندگان خود را بازآرایی کرده و قصد دارد تمرکز را دوباره بر Dying Light 2: Stay Human قرار دهد.

«تایمون اسمکتالا» مدیر فرنچایز در یک پست منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی از جامعه بازیکنان پرسید در ماه‌های آینده چه مواردی باید در اولویت قرار گیرد و اشاره کرد که دست‌کم نیم‌سال محتوای جدید برنامه‌ریزی شده است. تکلند قبلا تاکید کرده بود که نسخه The Beast نقش یک توقفگاه مهم در مسیر پشتیبانی مداوم از Dying Light 2: Stay Human را ایفا می‌کند.

پست منتشر شده توسط مدیر فرنچایز دایینگ لایت در شبکه‌های اجتماعی پیامدهای مهمی برای آینده Dying Light 2: Stay Human دارد. این بازی جهان‌باز با محوریت آخرالزمان زامبی‌ها در سال 2022 منتشر شد و همچنان به عنوان یک پروژه لایو سرویس دنبال می‌شود.

اسمکتالا در پیام خود نوشت:

با انتشار The Beast اکنون می‌توانیم افراد بیشتری را برای پشتیبانی از DL2:SH به کار بگیریم، همانطور که وعده داده بودیم. مهم‌ترین موضوعاتی که باید رسیدگی کنیم چیست؟ چه نوع محتوا، به‌روزرسانی یا اصلاحاتی را انتظار دارید همین حالا یا در بازه سه تا شش ماه آینده؟

Dying Light

استودیوی تکلند در تصمیمی مبتنی بر مشارکت جامعه، انتخاب مسیر آینده را به دست طرفداران سپرده است. اسمکتالا مستقیما از بازیکنان خواسته تا اولویت‌های مدنظر خود را بیان کنند. تکلند همواره تمرکز ویژه‌ای بر جامعه بازیکنان داشته و در وب‌سایت اختصاصی بازی بخشی برای ارسال پیشنهادها و درخواست‌ها فراهم کرده است.

مجموعه دایینگ لایت همچنان ظرفیت‌های زیادی برای ادامه دارد. پس از انتشار Dying Light: The Beast دوره تازه‌ای برای این فرنچایز آغاز شد و پایان بازی به طور مستقیم به پروژه‌های آینده پیوند می‌خورد. جهان این مجموعه هنوز محتوای فراوانی برای ارائه دارد و مسیر پیش‌روی آن قابل پیش‌بینی دقیق نیست.

داستان اصلی سفید برفی چه بود؟

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید