اخباربانک – بلندپروازی در بانکداری ایران زمین: تعالی در ارائه خدمات کیفی، اولویت اصلی

  • توسط: admin


به گزارش اخباربانک، رسول اسدی مدیر استان ضمن تقسیم بندی مشتریان بالقوه در سه گروه خرد، متوسط و کلان، بر بازاریابی شعب تاکید کرد و گفت: تشکیل گروه بازاریابی شعبه در اولویت برنامه های روسای شعب قرار گیرد و با توجه به پتانسیل و ظرفیت های موجود، اقدام لازم در این خصوص صورت پذیرد.

اسدی ارائه خدمات با کیفیت، جذب مشتریان جدید و افتتاح حساب را لازمه فعالیت بانکداری بیان کرد و افزود: در این زمینه تمامی همکاران شعب با تلاش مضاعف، خوش رویی، برقراری ارتباط مناسب با مشتریان، محصولات بانک را معرفی کنند.

مدیر استان از همکاران خواست تا صورتجلسات، نامه ها و دستورالعمل هایی که به شعب ارسال می شود، مطالعه و مطابق با آنها اقدام شود.

در این جلسه رضا شهام فر معاون استان انجام به موقع امور مشتریان حقوقی بالفعل را از الزامات فعالیت شعب بیان کرد و گفت: همکاران با استفاده از لیست ارسالی توسط مدیریت امور شعب و همچنین شناسایی شرکت های منطقه، جهت افتتاح حساب اقدام و گزارش تفصیلی را به مدیریت منطقه ارسال کنند.

در ادامه فرشاد جعفرنژاد معاون مالی و اداری منطقه ضمن تشکر از تلاش های شعب بر تلاش مضاعف در خصوص ارائه خدمات بانکداری مدرن تاکید کرد و گفت: طبق زیرساخت های ایجاد شده در حوزه ارائه سرویس های بانکداری دیجیتال، همکاران با معرفی محصولات این حوزه در جهت افزایش رضایت مشتریان اقدام کنند.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید