آینده صنعت چاپ پس از همه گیری کووید 19 و پس از آن

  • توسط: admin


آینده صنعت چاپ در سال 2024 و پس از آن

صنعت چاپ در یک طوفان کامل فرو رفته است. کووید 19 تحولی عظیم در صنعت چاپ به وجود آورده است. همانطور که می دانیم، هر بحرانی با فرصت هایی همراه است. در حالی که صنعت چاپ بدون شک در طول همه گیری کووید 19 ضربه شدیدی خورده است، سال 2024 سالی خواهد بود که بازیگران این صنعت برای استفاده از فرصت های فراتر از چاپ تحت فشار قرار خواهند گرفت.

بیایید داده های آماری را در بخش زیر مرور کنیم.

در سال 2021، ارزش بازار جهانی چاپ 433.79 میلیارد دلار بود. تا پایان سال 2027، تخمین زده می شود که ارزش آن 484.22 میلیارد دلار باشد، با CAGR تقریباً 1.74٪ در سال های 2022-2027. پنج سال از سال 2021، پیش بینی می شود که بازار چاپ شاهد رشد قابل توجهی باشد. آخرین تجزیه و تحلیل گزارش می دهد که همه گیری کرونا شدیداً بسیاری از صنایع جهانی از جمله صنعت چاپ آمریکا را مختل کرده است. چالش عملکرد در طول قرنطینه سلسله مراتب عملیات را تحت تاثیر قرار داده است. در حالی که برخی از محدودیت ها ممکن است با گذشت زمان کاهش یابد، برخی دیگر می توانند تأثیر طولانی مدت داشته باشند.

در آمریکا 25000 شرکت متخصص در چاپ تجاری هستند. سالانه حدود 900 میلیارد دلار درآمد ایجاد می کند. از این رو، باور نکنید که «چاپ مرده است». این یک فریب است. فناوری چاپ پیشرفته آینده ای دور از ذهن دارد و رسانه های نوآورانه و امواج ارتباطی فراتر از تصور را در بر می گیرد. اگرچه چاپ زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد، اما به دلیل مسائل مربوط به حریم خصوصی و اشباع بیش از حدی که پلتفرم های دیجیتال تجربه می کنند، این صنعت در حال گسترش است.

صنعت چاپ

بنابراین، صنعت چاپ کجاست؟

اجماع نشان می دهد که تغییرات مهمی در پیش است. برخی از شرکت‌های چاپ پیشرو در حال تطبیق با روش‌های نوآورانه و استفاده از فناوری چاپ دیجیتال برای سفارشی‌سازی هستند.
چاپ روزنامه و مجلات بدترین ضربه را در طول همه گیری داشتند. فروش روزنامه و مجلات کاهش یافت و خوانندگان به سایت های آنلاین روی آوردند. همچنین، چاپ تجاری مانند خبرنامه ها، راهنماها و فرم های تجاری به شدت آسیب دید. این کاهش شدید تقاضا باعث تعطیلی چندین ارائه دهنده خدمات شد.

با توجه به غیرحضوری شدن و مشکلات رفت و آمد و ترافیک، پیشنهاد ما برای چاپ اعلامیه ترحیم پاکو پرینت می باشد.

پس از همه‌گیری، یک محیط جدید و باز، فرصت‌های بهتری را برای شرکت‌هایی ایجاد می‌کند که موفق به بقای خود شده‌اند. هنگامی که این اتفاق می افتد، موارد کمتری از عملیات چاپ کم ارزش رخ می دهد. صنعت چاپ آمریکا بر ارزش افزوده و همچنین علاقه به محصولات خود تمرکز خواهد کرد.

فاز بد برای ادامه برای بسترهای چاپی
سقوط صنایع گرافیک و کاهش مشاغل مربوط به انتشارات در بازاری که هدف آن زیرلایه های چاپی است منعکس خواهد شد. کاغذ روزنامه، مکانیکی پوشش داده شده/بدون روکش و بدون چوب، همگی شاهد کاهش حجم بوده اند. متأسفانه، بسیاری از این موارد دائمی خواهد بود. طبق گزارش اسمیترز، مصرف بستر چاپی در سال 2020 10.4 درصد (229.6 میلیون تن) نسبت به وضعیت قبل از کووید-19 در سال 2019 (256.2 میلیون تن) کاهش یافته است.

حجم فیلم و تخته بسته بندی انعطاف پذیرتر خواهد بود و تا سال 2025 و پس از آن به رشد مثبت خود باز می گردد. علاوه بر این، تا سال 2030 بسته بندی تقریباً دو سوم بازار جهانی چاپ را تشکیل می دهد و انتشار تقریباً 40 درصد از حجم چاپ در سال 2030 را تشکیل می دهد.

اما خبر خوب این است که تجارت الکترونیک در نوسان کامل است
برای نجات درآمد در طول همه گیری و قرنطینه، خرده فروشان برای ارائه خدمات خود گزینه های تجارت الکترونیک نوآورانه و مستقیم به مصرف کننده را انتخاب کردند. در مقایسه با زمان پیش از همه‌گیری در سال 2019، حجم بسته‌بندی‌های تجارت الکترونیک 40 درصد افزایش یافته است. هر خرید نیاز به بسته بندی اضافی با برچسب تحویل دارد.

در نتیجه، نیاز فوری به تجارت برای بسته های تجارت الکترونیک وجود دارد. با فناوری چاپ پیشرفته، شرکت ها اکنون می توانند خدمات ارزش افزوده را با گزینه های متغیر برای جمع آوری داده ها ارائه دهند. خرده فروشان الکترونیکی نیز می توانند این ویژگی را پس از دریافت سفارشات به صورت الکترونیکی اضافه کنند. بسته بندی مبتنی بر تجارت الکترونیک ارتباطات شخصی را در کانال های فروش ایجاد می کند زیرا صف های معمول دیگر وجود ندارد.

یکی دیگر از گزینه های سودآور، شراکت و نصب چاپخانه در مرکز توزیع مراکز بزرگ تجارت الکترونیک با توافق نامه معتبر است. با این حال، خرده‌فروشان الکترونیکی کوچک می‌توانند استراتژی تولید داخلی را اتخاذ کنند و در یک مطبوعات دیجیتال در مقیاس کوچک سرمایه‌گذاری کنند.

تولیدکنندگان مطبوعات به هر صورت درآمدزایی خواهند کرد و همچنین می توانند پشتیبانی پس از فروش را ارائه دهند. بنابراین، کاربران را قادر می سازد تا از مزایای این ماشین ها به حداکثر برسند.

در نتیجه، اکثر OEM ها میزبانی رویدادهای آنلاین با ویترین های مجازی را انتخاب کردند. آن‌ها می‌خواهند جدیدترین محصولات را با روند گسترده‌تر ارائه خدمات پشتیبانی بهتر و فراتر از فروش مستقیم تجهیزات پیش پا افتاده به یک رویکرد مبتنی بر راه‌حل مشخص، عمومی کنند. این شامل محصولات SaaS (نرم افزار به عنوان سرویس) برای همه ارائه دهندگان خدمات چاپ (PSP) است.

خوشبختانه، OEM ها تجربیات مثبتی را گزارش کرده اند، حتی اگر محیط نامشخص است و محدودیت های بودجه وجود دارد. امیدواریم که این رویدادها جایگزین بهتری برای نشان دادن محصولات و مسیری برای ایجاد پیوندهای یکپارچه با اپراتورهای ماشین آلات باشد.

PSP های باقی مانده نیز باید با استراتژی های در حال تغییر سازگار شوند تا کسب و کار از دست رفته را در طول این همه گیری جبران کنند. برخی از تامین کنندگان چاپ، به جای تولید، به طور فزاینده ای با چندین شرکت رقیب دیگر همکاری می کنند. برخی دیگر تنوع محصولات/خدمات خود را ارائه کرده اند و فعالیت هایی را فراتر از قلمرو شرکت های چاپی مختلف انجام می دهند.

ظهور سفارشات چاپ آنلاین و اقتصاد پلت فرم

تجارت الکترونیک، همراه با استفاده بی رویه از راه حل های چاپی وب، همه چیز برای تغییر شکل روند فناوری مستقیم به مصرف کننده است که هر مدیر عاملی باید بداند. واسطه های کمتری مورد نیاز است. تا سال 2030، جهان به مشخصات آنلاین بستگی خواهد داشت و سفارش آنلاین هم برای چاپ و هم برای بسته بندی های چاپی معمول خواهد بود.

در نتیجه، انگیزه سرمایه گذاری در سیستم های چاپی وب و سفارش آنلاین را فراهم می کند. با این کار، خرید چاپ به سمت یک سیستم اقتصادی پلتفرم حرکت می‌کند، که به اندازه برنامه‌های سواری دسته‌بندی شده است. خریداران مقایسه قیمت و حتی خدمات را آسانتر می دانند. بر اساس این گزارش، اندازه بازار خدمات چاپی وب در سال 2021 به 29.58 میلیارد دلار رسید و پیش بینی می شود تا سال 2027 به 39.99 میلیارد دلار برسد که با CAGR 5.2 درصد از سال 2020 تا 2027 رشد می کند.

فناوری چاپ پیشرفته نیز به سرعت قابل تنظیم است، که در آن می توان موارد درخواستی را برای مشتریان در دسترس تر کرد . نوآوری در بسته بندی فرصت بزرگی را باز می کند زیرا فروش به طور مداوم افزایش می یابد.

فناوری جوهر افشان برای نجات

ثابت شده است که چاپگرهای جوهرافشان در مقایسه با چاپگرهای سنتی سریعتر هستند. چندین نوآوری قابل توجه در چاپ وجود دارد، اما جوهر افشان پیشرفته ترین فناوری چاپ را حفظ می کند. آنها حتی در حال ایجاد جوهر رسانا هستند و از ذرات نانو استفاده می کنند. اگر این به واقعیت تبدیل شود، می تواند به یک نوآوری تغییر دهنده بازی تبدیل شود.

تقاضا برای چاپ

بسیاری از مردم مرگ چاپ را پیش‌بینی می‌کردند، مانند کتاب‌ها، تبلیغات، روزنامه‌ها و مجلات شروع به حرکت آنلاین کردند. با این حال، این پیش بینی هنوز محقق نشده است و بسیاری از جنبه های صنعت در وضعیت بهتری نسبت به گذشته قرار دارند. تلاش‌های بازاریابی مستقیم، مواد تبلیغاتی، بروشورها، کاتالوگ‌ها و سایر مواد چاپی هنوز توسط مشاغل مورد استفاده قرار می‌گیرد. چاپ اکنون به عنوان گزینه ای با کیفیت بالاتر، لمسی تر و حرفه ای تر برای جایگزین های آنلاین آن در نظر گرفته می شود. بخش چاپ در طول انقلاب دیجیتال با اتخاذ فناوری‌های جدید، ساده‌سازی نیازهای مصرف‌کننده و ارائه محصولات و خدمات مختلف، قوی و مرتبط باقی مانده است.

کسانی که نتوانسته‌اند خود را با فن‌آوری‌های جدید و روش‌های کسب‌وکار تطبیق دهند، یا از کار خارج شده‌اند، یا توسط شرکت دیگری خریداری شده‌اند، یا به‌طور فزاینده‌ای برای ماندن در تجارت مشکل پیدا کرده‌اند.

نتیجه

وب به چاپ و تجارت الکترونیک هم افزایی طبیعی خاصی دارند.  چاپ سفارشی مستقیم به مصرف کننده مانند تقویم، لیوان و محصولات عکس، باعث تنوع PSP در بسیاری از زمینه ها، از جمله نصب سیستم های مستقیم به شی خواهد شد.

با این حال، جالب است که ببینیم چگونه چشم انداز تجارت جهانی طی یک دهه دیگر برای صنعت چاپ تغییر می کند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار
نوسان عجیب قیمت نفت
  • ۶ آذر ۱۴۰۳
  • -
  • 1 بازدید
اخبار
همسر اول جومونگ در ۴۳ سالگی
  • ۶ آذر ۱۴۰۳
  • -
  • 1 بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید