آخرین تغییرات بازار: قیمت دلار به رقم 43,567 تومان رسید!

  • توسط: admin
آخرین تغییرات بازار: قیمت دلار به رقم 43,567 تومان رسید!


قیمت دلار در ایران امروز به میزان ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان اعلام شد که با افزایش نرخ ارز نسبت به روزهای گذشته همراه بود. این افزایش قیمت ارز و تغییرات نرخ ارز می‌تواند تأثیرات مختلفی بر اقتصاد کشور داشته باشد و برای مردم ممکن است منجر به افزایش هزینه‌های زندگی شود. این نرخ بعضاً تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند تقلب در بازار ارز، تغییرات سیاسی و اقتصادی، نرخ فعالیت های اقتصادی و… افزایش پیدا می‌کند. بنابراین، نظارت دقیق و کنترل تنظیمی بر روند نرخ ارز و قیمت دلار امری حیاتی است تا به تعادل اقتصادی کشور کمک شود و تأثیرات منفی آن بر زندگی مردم را کاهش دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان اعلام شد.

قیمت دلار فروردین ماه

عنوان
قیمت

نرخ رسمی دلار
۴۲۰۰ تومان

دلار در صرافی ملی
۴۳۰۲۸

دلار در بازار متشکل
۴۳۵۶۷

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو ۴۶ هزار و ۳۹۷ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۳ هزار و ۲۸۸ تومان  اعلام شده است.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ اسکناس درهم ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۶۸ تومان اعلام شده است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید