Catalyst به شناخت پیشین نیازی ندارد

  • توسط: admin


بازی Tomb Raider: Catalyst که به‌تازگی معرفی شده، قرار است فصل کاملا جدیدی برای مجموعه محبوب توم ریدر باشد. استودیوی Crystal Dynamics اعلام کرده است که این بازی به گونه‌ای طراحی شده تا هم طرفداران قدیمی و هم بازیکنان تازه‌ وارد بتوانند به راحتی با آن ارتباط برقرار کنند. «اسکات ایموس»، مدیر استودیو، در یک رویداد مجازی پس از مراسم The Game Awards 2025 اعلام کرد که داستان بازی روی نقطه اوج حرفه ماجراجویانه «لارا کرافت» متمرکز شده است. او تاکید کرد بازی‌های قبلی، فقط بخشی از گذشته این شخصیت را تشکیل می‌دهند.

بر اساس توضیحات اسکات ایموس، بازیکنان جدید نیاز نیست پیشینه داستانی «لارا کرافت» یا اتفاقات نسخه‌های قبلی را بدانند:

ما «کاتالیست» را طوری طراحی کرده‌ایم که بازیکنان بتوانند همین الان وارد داستان لارا شوند و ماجراجویی کاملی را تجربه کنند؛ بدون اینکه نیازی به آگاهی از گذشته باشد.

به گفته او، این بازی به گونه‌ای ساخته شده تا روایت و شخصیت‌ها کاملا قابل فهم باشد و بازیکنان برای درک آن نیاز به هیچ پیش‌نیازی نداشته باشند.

کریستال داینامیکس وعده داده که بازی Tomb Raider: Catalyst بزرگ‌ترین اثر در تاریخ این مجموعه خواهد بود. «ویل کرسلِیک»، کارگردان بازی، قبلا اعلام کرده بود که رویدادهای این نسخه پس از وقایع بازی Tomb Raider: Underworld در سال ۲۰۰۸ جریان دارد و سه‌گانه ریبوت دهه ۲۰۱۰ به عنوان داستان آغازین «لارا کرافت» در نظر گرفته می‌شود. این باعث می‌شود در این بازی با یک لارا کرافت باتجربه‌تر روبه‌رو باشیم.

همچنین، بازی Tomb Raider: Catalyst به گونه‌ای طراحی شده که حتی کسانی که هیچ‌یک از بازی‌های قبلی را تجربه نکرده‌اند، به راحتی بتوانند وارد دنیا و داستان آن شوند. این بازی برای پی‌سی، پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس / اس در سال ۲۰۲۷ منتشر خواهد شد. در همین حین، ریمیک عنوان اول این مجموعه با نام Tomb Raider: Legacy of Atlantis هم در دست ساخت است و قرار است در سال ۲۰۲۶ عرضه شود.

سلاح های کالاف موبایل | ۱۵ گان برتر سال ۲۰۲۵

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید