آناناس: سحر ابتکار و زیبایی در دیزاین میوه‌ها

  • توسط: admin


آناناس یکی از جذاب‌ترین میوه‌ها برای میوه آرایی است که به خاطر شکل متمایزی که نسبت به میوه‌های دیگر دارد، می‌توانید از آن به شکل‌های مختلف برای تزیین میوه استفاده کنید. می‌توانید از این میوه به عنوان ظرف برای تزیین انواع میوه استفاده کنید یا با برش‌های خاص روی آن، یک ایده خلاقانه و منحصر به فرد پیاده کنید. در این مقاله از مجله اکالا می‌توانید با دیزاین میوه‌ها با آناناس آشنا شوید.

ایده‌های جذاب برای تزیین میوه با آناناس

برای دیزاین میوه‌ها با آناناس راهکارهای مختلفی وجود دارد. برای این کار می‌توانید آناناس را برش دهید و سپس به کمک یک چاقوی تیز داخل آناناس را خالی کنید و بعد از آن به عنوان ظرف استفاده کنید. در این روش باید میوه‌های رنگارنگ را به صورت ریز برش دهید و همراه با آناناس خرد شده داخل آناناس بریزید.

از آن جایی که آناناس یک میوه بزرگ با بافت سفت و منسجم است، می‌توانید تکه‌های آناناس را به وسیله قالب به شکل‌های مختلف برش دهید و به سیخ چوبی وصل کنید و از آن برای تزیین ظرف میوه استفاده کنید.

راهکار بعدی برای تزیین بشقاب میوه با آناناس این است که میوه‌ها را با قالب‌های مختلف برش دهید و به سیخ چوبی وصل کنید و بعد آن‌ها را روی آناناسی که از وسط نصف شده قرار دهید. می‌توانید برای تزیین میوه در کنار آناناس از قسمت تاج آن نیز استفاده کنید.

برای این کار تنها باید این قسمت را از آناناس جدا کنید و خوب بشویید و سپس آن را در وسط ظرف میوه قرار دهید و بعد میوه‌های مختلف را دور آن بچینید. با همین ایده ساده می‌توانید تغییری شگفت انگیز و جذاب در چیدمان میوه‌ها ایجاد کنید.

استفاده از این ایده‌ها برای تزیین آناناس شب یلدا و همچنین تزیین میوه برای پذیرایی از مهمان‌ها بسیار مناسب است و دورهمی‌های شما را دلچسب تر و جذاب‌تر می‌کند. در ادامه این بخش می‌توانید چند ایده جالب برای تزیین میوه با آناناس را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: ایده‌های تزیین شیک سینی میوه برای مراسم و مهمانی‌ها

بیشتر بخوانید: زیباترین مدل‌های تزیین میوه برای کودکان

نکاتی که باید در مورد دیزاین میوه با آناناس بدانید

در ادامه به چند نکته طلایی در مورد دیزاین میوه با آناناس اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

اگر از آناناس به عنوان ظرف میوه استفاده می‌کنید، بهتر است قبل از ریختن انواع میوه در آن ابتدا میوه‌های خرد شده را به مقداری آب لیمو ترش آغشته کنید تا سیاه و تیره نشوند.قبل از استفاده از قسمت تاج آناناس حتما آن را با آب فراوان و یک برس مناسب بشویید و تمیز کنید.برای میوه آرایی با توت فرنگی و آناناس می‌توانید داخل آناناس را تخلیه کنید و سپس توت فرنگی و آناناس خرد شده را در آن بریزید.برای تزیین کردن ظرف میوه‌ با آناناس می‌توانید از گل‌های طبیعی نیز استفاده کنید. در این روش می‌توانید در کنار چیدمان خلاقانه آناناس در کنار میوه‌های مختلف، چند عدد گل‌ طبیعی نیز را لابه لای میوه‌ها قرار دهید.به منظور تزیین آناناس برای شب یلدا می‌توانید آناناس را به صورت خرد شده یا به صورت درسته در قسمت وسط میوه‌ها قرار دهید.

در این مقاله از مجله سبک زندگی آدرینبه ایده‌هایی جذاب برای دیزاین میوه‌ها با آناناس اشاره شد. می‌توانید از این ایده‌ها برای تزیین آناناس برای مهمانی استفاده کنید و با این کار مهمان‌ها را شگفت زده کنید. به نظر شما کدام ایده تزیین میوه با آناناس جذابیت بیشتری دارد؟

من مژده شرف عاشوری هستم. سالهاست که به صورت تخصصی در مورد موضوعات مختلف می‌نویسم و ترجمه میکنم. از بازی با کلمات و خلق محتوای تازه لذت میبرم و دوست دارم دنیای اطرافم رو بیشتر از چیزی که میبینم، کشف کنم…

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید