آخرین تازه‌های جنون‌آمیز حمله اسرائیل به جنوب بیروت را بشنوید!

  • توسط: admin


به گزارش تجارت نیوز،

به نقل از شبکه الجزیره، در حملات اخیر دو منطقه «الحدث» و «اللیلکی» در حومه جنوبی بیروت هدف حمله قرار گرفت.

همزمان نیز خبر می رسد که نقاطی در شهر صور در جنوب لبنان نیز بمباران شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی با تأیید این حمله مدعی شد: اکنون برخی از اهداف مورد نظر متعلق به حزب الله در شهر صور لبنان را هدف قرار می دهیم.

برخی رسانه های نیز دقایقی پیش از حمله در نزدیکی فرودگاه بین المللی رفیق حریری بیروت خبر داده بودند.

منابع لبنانی تاکنون گزارشی از شمار تلفات این حملات منتشر نکرده اند.

حمله به اطراف فرودگاه بیروت ساعتی پس از آن انجام می شود که «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: جنگنده‌های نیروی هوایی اسرائیل اکنون درحال گشت زنی در منطقه فرودگاه بیروت هستند و ما اجازه انتقال سلاح از این فرودگاه را نخواهیم داد.

وی مدعی شد: تاکنون دولت لبنان با مسؤولیت پذیری عمل کرده و اجازه انتقال سلاح از از فرودگاه مسافری نداده و ما بار دیگر اعلام می‌کنیم که هرگز اجازه ورود سلاح در فرودگاه بیروت را نخواهیم داد.

علی حمیه وزیر حمل و نقل لبنان نیز گفت که فرودگاه رفیق حریری فروگاه کاملا مسافری است و هرگونه فرودگاه هواپیمای نظامی در این فرودگاه مشروط به موافقیت ارتش لبنان است.

این حملات ساعاتی پس از جنایت جدید رژیم صهیونیستی به محله «حاره حریک» در حومه جنوبی بیروت صورت می گیرد که در جریان آن تاکنون ۶ غیر نظامی لبنانی شهید و ۹۱ تن دیگر زخمی شدند.

به دنبال این حمله، حزب الله لبنان نیز در اقدامی انتقام جویانه شهرک های واقع در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی قرار داده که بنا بر گزارش منابع صهیونیستی خسارت زیادی به این مناطق وارد کرده است.

منبع :

ایرنا

به اشتراک گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید