راهنمای انتخاب گوشواره با توجه به فرم صورت: چگونه گوشواره‌ای جذاب و مناسب انتخاب کنیم؟

  • توسط: admin


یکی از مهم‌ترین نکات در انتخاب گوشواره، هماهنگی آن با فرم صورت است. اگر گوشواره با فرم صورت همخوانی نداشته باشد نه تنها به زیباتر دیده شدن چهره کمک نمی‌کند بلکه ممکن است از جذابیت آن بکاهد. در این مقاله از مجله اکالا، راهنمای انتخاب گوشواره از روی فرم صورت را برایتان آماده کردیم. با استفاده از راهنما، دیگر انتخاب گوشواره متناسب با فرم صورتتان کار سختی نیست.

راهنمای انتخاب گوشواره از روی فرم صورت

فرم صورت افراد بسیار متنوع است و از گرد و قلبی گرفته تا مربعی، مستطیل، بیضی و لوزی و… را شامل می‌شود. هر یک از این فرم‌ها، زیبایی خاص خود را دارند و با انتخاب درست گوشواره می‌توان این زیبایی را دوچندان کرد. در ادامه، با راهنمای انتخاب گوشواره از روی فرم صورت همراه شما خواهیم بود.

گوشواره مناسب برای صورت تپل

افراد با صورت‌های تپل باید به دنبال گوشواره‌هایی باشند که صورت آن‌ها را باریک و کشیده نشان دهد. بهترین گوشواره‌ها برای این افراد، گوشواره‌های بلند و باریک به ویژه با طراحی‌های خطی و هندسی و گوشواره‌های با طراحی ساده و عمودی هستند.

این گوشواره‌ها با ایجاد خطای دید باعث کشیده دیدن صورت می‌شوند. در عوض گوشواره‌های گرد اصلا برای صورت‌های تپل مناسب نیستند و آن‌ها را تپل‌تر نشان می‌دهند.

گوشواره مناسب برای صورت لاغر

افراد با صورت‌های لاغر بهتر است به دنبال گوشواره‌هایی باشند که صورت آن‌ها را پرتر نشان داده و گونه‌ها را برجسته‌تر کند. گوشواره‌های بزرگ و حجیم مانند گوشواره‌های حلقه‌ای بزرگ و گوشواره‌های چند لایه‌ای گزینه بسیار مناسبی برای این فرم صورت هستند.

بیشتر بخوانید: گوشواره‌ طلا با نگین را متناسب با صورتتان انتخاب کنید

گوشواره مناسب فرم صورت بیضی

صورت بیضی به عنوان متعادل‌ترین فرم صورت شناخته می‌شود و به همین دلیل با انواع مدل‌های گوشواره هماهنگی دارد. با این حال، برخی مدل‌ها می‌توانند زیبایی این فرم صورت را بیشتر نمایان کنند. گوشواره‌های حلقه‌ای در اندازه‌های مختلف، گزینه بسیار مناسبی برای صورت‌های بیضی هستند و به جذابیت آن‌ها می‌افزایند.

علاوه بر گوشواره‌های حلقه‌‌ای، گوشواره‌های قطره‌ای نیز برای این فرم صورت بسیار مناسب هستند. همچنین، گوشواره‌های چند ضلعی و آویزهای کوتاه نیز می‌توانند جذابیت صورت‌های بیضی را دوچندان کنند.

گوشواره مناسب فرم صورت گرد

برای ایجاد ظاهری کشیده و ظریف‌تر در صورت‌های گرد بهتر است از گوشواره‌هایی استفاده شود که به صورت عمودی و باریک هستند. گوشواره‌های بلند یا قطره‌ای می‌توانند صورت گرد را کشیده‌تر نشان دهند. همچنین، گوشواره‌های منگوله‌ای نیز گزینه مناسبی برای فرم صورت گرد هستند.

گوشواره‌های لوله‌ای شکل و دراز و گوشواره‌هایی با طرح‌های هندسی و زاویه‌دار نیز از جمله گزینه‌های مناسب برای این فرم صورت محسوب می‌شوند.

گوشواره مناسب فرم صورت قلبی

اگر صورت شما قلبی شکل است، بهتر است به دنبال گوشواره‌های آویزی باشید که در قسمت پایینی پهن و گرد هستند. این مدل گوشواره‌ها باعث می‌شوند صورت شما گردتر به نظر برسد و تعادل بین قسمت بالای صورت (پیشانی) و پایین آن (چانه و فک) برقرار شود.

از طرف دیگر بهتر است از خرید گوشواره‌هایی که دراز و باریک هستند و لبه‌های تیز دارند اجتناب کنید. این مدل گوشواره‌ها باعث کشیده‌تر شدن صورت و تیز نشان دادن چانه می‌شوند.

گوشواره مناسب فرم صورت مربعی

برای انتخاب گوشواره مناسب فرم صورت مربعی باید به دنبال مدل‌هایی باشید که با ایجاد خطای دید از زاویه‌ بیش از حد صورت بکاهند. گوشواره‌های گرد به دلیل شکل دایره‌ای خود، گزینه‌های بسیار مناسبی برای فرم صورت مربعی هستند. علاوه بر این، انواع گوشواره‌های باریک و بلند و گوشواره‌های اشکی نیز می‌توانند انتخاب‌های خوبی برای این فرم صورت باشند.

بیشتر بخوانید: انواع مدل‌های گوشواره میخی گل فلزی ترند ۲۰۲۴؛ شیک و جذاب

گوشواره مناسب برای صورت کشیده و باریک (مستطیلی)

برای انتخاب گوشواره مناسب صورت کشیده و باریک (مستطیلی) باید به دنبال مدل‌هایی باشید که صورت را گردتر نشان دهند و از میزان کشیدگی آن بکاهند. گوشواره‌های آویز گرد و دایره‌ای گزینه‌های بسیار مناسبی هستند. همچنین، گوشواره‌های میخی نیز می‌توانند انتخاب خوبی باشند.

از طرفی، بهتر است از انتخاب گوشواره‌های باریک و بلند خودداری کنید، زیرا این مدل‌ها باعث کشیده‌تر دیده شدن صورت می‌شوند. به طور کلی، هرچه گوشواره گردتر و پهن‌تر باشد، برای صورت‌های مستطیلی مناسب‌تر است.

گوشواره مناسب فرم صورت لوزی

برای افرادی با فرم صورت لوزی، گوشواره‌های میخی انتخابی بسیار مناسب هستند. این مدل گوشواره‌ها به خوبی با فرم صورت لوزی هماهنگ می‌شوند و زیبایی آن را به رخ می‌کشند. علاوه بر گوشواره‌های میخی، گوشواره‌های آویز کوتاه نیز گزینه بسیار مناسبی برای این فرم صورت هستند و جذابیت چهره را دو چندان می‌کنند.

در این بخش از مجله دانستنی اکالا، راهنمای انتخاب گوشواره از روی فرم صورت را در اختیار شما دوستان قرار دادیم. اگر تاکنون در انتخاب گوشواره مناسب با فرم صورت خود دچار مشکل بوده‌اید، این راهنما به شما کمک می‌کند تا با توجه به فرم صورتتان، بهترین انتخاب را داشته باشید.

سحر هستم و عاشق نوشتن و تولید محتوا، چند سالی است که با شور و اشتیاق در این مسیر قدم برمی‌دارم و برای ارتقای مهارت‌های خودم تلاش می‌کنم.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید