جستجوی میز غذاخوری ایده‌آل با 24 طرح مینیمال و شیک

  • توسط: admin


این روزها طرح‌های مینیمال و ساده بیشتر از طراحی‌های شلوغ و کار شده در دکوراسیون داخلی ترند هستند. قرار دادن یک ست میز غذاخوری مینیمال و ترند می‌تواند حال و هوای به روزتر و شیک‌تری به دکوراسیون منزل شما ببخشد و تغییر شگفت انگیز در آن ایجاد کند. در این مقاله از بخش سبک زندگی در مجله اکالا می‌توانید با شیک‌ترین مدل‌های میز غذاخوری مینیمال و ترند آشنا شوید.

شیک‌ترین مدل‌های میز غذاخوری به سبک مینیمال و ترند روز

طرح‌های مینیمال در کمال سادگی بسیار شیک و چشمگیر هستند و میز ناهارخوری‌های مینیمال با طرح‌های ساده و خطوط صاف و یکدستی که دارند، در دکوراسیون مدرن امروزی جایگاه ویژه‌ای دارند. استفاده از این نوع میزها موجب می‌شود تا فضای خانه خلوت‌تر و بزرگ‌تر به نظر برسد و جذابیت دکوراسیون مدرن شما نیز چند برابر شود.

برای ساخت انواع میز غذاخوری مینیمال و ترند از متریال‌های مختلفی مثل چوب، فلز و شیشه استفاده می‌شود. استفاده از رنگ‌های طبیعی مثل قهوه‌ای، مشکی و خاکستری در این مدل‌ها موجب القای حس گرما و آرامش به فضای دکوراسیون می‌شود.

امروزه تنوع مدل‌های میز غذاخوری مینیمال و ترند آنقدر زیاد است که شما با هر سلیقه‌ای به راحتی می‌توانید از این سبک میز غذاخوری استفاده کنید. طراحی ساده این نوع میز غذاخوری موجب شده که حتی بسیاری از افراد در دکوراسیون کلاسیک نیز از آن‌ها استفاده کنند.

نکته دیگری که باید در مورد مدل‌های میز ناهارخوری مینیمال بدانید این است که این میزها هیچگاه از مد نمی‌افتند و همیشه جذابیت خود را حفظ می‌کنند. میزهای غذاخوری مینیمال معمولا فضای کمی را اشغال می‌کنند و خیلی جمع و جورتر از دیگر میزها به نظر می‌رسند و از همین رو هم برای خانه‌های بزرگ و هم خانه‌های کوچک گزینه مناسبی محسوب می‌شوند.

در ادامه این بخش می‌توانید زیباترین مدل‌های میز غذاخوری مینیمال و ترند را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: مدل‌های ترند میز کنسول‌های فلزی ۱۴۰۳؛ زیبا و بادوام

بیشتر بخوانید: ایده‌های میز جلو مبلی کلاسیک و سنتی؛ مکملی ضروری برای مبلمان

بیشتر بخوانید: گلدان‌های مدرن و شیک؛ سازگار با دکوراسیون مینیمال

نکاتی که باید در زمان خرید انواع میز غذاخوری مینیمال و ترند بدانید

در زمان خرید مدل‌های میز ناهارخوری چوبی مینیمال و ترند سعی کنید میزهایی را انتخاب کنید که از چوب‌های سخت و محکم مثل بلوط یا راش ساخته شده‌اند. این نوع میزها مقاومت و دوام بالایی دارند و ظاهرشان نیز شکیل‌تر و زیباتر است.میزهای غذاخوری چوبی معمولا قیمت گران‌تری نسبت به میزهای شیشه‌ای و فلزی دارند.در زمان خرید انواع مدل میز ناهارخوری مدرن و مینیمال حتما به فضای خانه و همچنین دکوراسیون داخلی منزل توجه کنید.هماهنگ بودن رنگ و طرح میز غذاخوری با مبلمان و سایر لوازم و اکسسوری‌های منزل اهمیت زیادی در زمان خرید دارد.برای خرید میز ناهارخوری کوچک و شیک در آشپزخانه سعی کنید گزینه‌هایی را انتخاب کنید که جمع و جورتر هستند و با دکوراسیون آشپزخانه شما هماهنگی بیشتری دارند.اگر سبک دکوراسیون منزل شما کلاسیک است، می‌توانید از میز غذاخوری مینیمال چوبی استفاده کنید.میزهای مینیمال ترند در شکل‌ها و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند. برخی از این میزها به شکل مربع و مستطیل و برخی دیگر گرد هستند و شما می‌توانید با در نظر گرفتن فضا و سبک دکوراسیون منزل خودتان از بهترین گزینه استفاده کنید.

 

در این مقاله شیک‌ترین مدل‌های میز غذاخوری مینیمال و ترند را مشاهده کردیم. به خاطر داشته باشید که این نوع میزها با انواع دکوراسیون سازگاری دارند و همیشگی هستند و به خاطر طراحی ساده و شیکی که دارند، همیشه مد هستند.

مژده شرف عاشوری

من مژده شرف عاشوری هستم. سالهاست که به صورت تخصصی در مورد موضوعات مختلف می‌نویسم و ترجمه میکنم. از بازی با کلمات و خلق محتوای تازه لذت میبرم و دوست دارم دنیای اطرافم رو بیشتر از چیزی که میبینم، کشف کنم…

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید