شفافیت در ارتش: اطلاعات جدید از بازی بسیار مورد انتظار Battlefield منتشر شد!

  • توسط: admin


اخیرا اطلاعات زیادی از بازی بعدی بتلفیلد (Battlefield) منتشر شده است و به نظر می‌رسد که این فرانچایز می‌تواند دوباره به روزهای اوج خود بازگردد. 

بر اساس تاییدیه EA، این بازی به دوران مدرن بازمی‌گردد، با نقشه‌های 64 نفره و سیستم کلاس‌های کلاسیک که همگی در انتظار بازیکنان هستند. اما گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که این همه ماجرا نیست. حالا تام هندرسون جزئیات جدید و هیجان‌انگیزی را از این بازی ارائه کرده است. 

بازی بعدی Battlefield در اواخر دهه ۲۰۲۰ جریان دارد و داستانی در مورد گروهی از ارتش‌های خصوصی در مقابل نیروهای ناتو را روایت می‌کند. کمپین بازی قرار است در مکان‌های مختلفی، از جمله جبل‌الطارق و ایالات متحده، برگزار شود.

حالت بتل رویال رایگان بتلفیلد نیز توسط استودیوی Ripple Effect در دست ساخت قرار دارد که نقشه آن مربوط به بخش آمریکا در کمپین خواهد بود. این تجربه بتل رویال به نسخه اصلی بازی متصل خواهد بود، مشابه کاری که اکتیویژن با Warzone و هر نسخه‌ جدید از Call of Duty انجام می‌دهد.

بازی بعدی Battlefield در زمان عرضه با ۴۵ نوع سلاح مختلف و ۱۰ نقشه مولتی‌پلیر عرضه می‌شود. یکی از ویژگی‌های مهم که در این نسخه بهبود یافته است، سیستم تخریب محیطی است. بر اساس گزارش‌ها، این نسخه از تخریب وابسته به کالیبر سلاح‌ها استفاده می‌کند، که به معنی آن است که تخریب محیط با توجه به نوع و قدرت سلاح‌ها متفاوت خواهد بود، مشابه آنچه که در Rainbow Six Siege دیده‌ایم.

ویژگی‌های حرکتی جدیدی نیز معرفی می‌شود، مانند توانایی جابه‌جایی بازیکنان مجروح که تجربه جنگی واقعی‌تری را ارائه می‌دهد. نکته جالب دیگر درباره اسم بازی است و تیم توسعه‌دهنده به‌طور گسترده نظرسنجی‌هایی در میان طرفداران انجام داده تا بین دو گزینه Battlefield یا Battlefield 6 بهترین انتخاب را برای نام بازی داشته باشند.

با هدف انتشار برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ در اکتبر ۲۰۲۵ (پاییز سال آینده)، نسخه بعدی بتلفیلد احتمالا یک تجربه بی‌نظیر برای طرفداران سری Battlefield خواهد بود. حتی این احتمال وجود دارد که بازی روی نسل جدید کنسول نینتندو نیز عرضه شود.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید