عروسی سورپرایز مریم مومن؛ عکسی شگفت انگیز از بازیگر محبوب که مرا از حیرت به سر برده است!

  • توسط: admin


به گزارش آدرینبه نقل از نمناک، اکران مردمی فیلم لختگی با حضور هنرمندانی چون مریم مومن، مهدی کوشکی و همسرش،کاوه خداشناس، گیتی قاسمی، نادرفلاح و… در مگامال برگزار شد. در این اکران به جز تیپ بازیگران به خصوص مریم مومن و مهدی کوشکی و محیا مهدی زاده که سوژه عکاسان شد، عکس دونفره مریم مومن با یک آقا نیز مورد توجه قرار گرفت.

بسیاری از کاربران با توجه به ژست و حلقه مریم مومن به گمانه زنی درباره ازدواج خانم بازیگر پرداختند اما هنوز مریم مومن به خبر ازدواج و عکس همسرش واکنشی نشان نداده است. 

مریم مومن بازیگر سینما و تلویزیون در اکران مردمی فیلم لختگی در مگامال با استایل خاص ظاهر شد، عکس دونفره مریم مومن و سهیل قاصدی در این اکران مورد توجه قرار گرفت و برخی از کاربران این شخص را به عنوان همسر مریم مومن یاد کردند البته خانم بازیگر واکنشی به این اخبار نشان نداده و خبر رسمی ازدواجش را تایید یا تکذیب نکرده است.

مریم مومن بازیگر سینما و تلویزیون متولد 6 مرداد 1377 است. او تنها فرزند خانواده بوده و در شهر مشگین شهر اردبیل در محله قروه درویش به دنیا آمد. پدرش نی نواز و هنرمند و مادرش اسب سوار است.پدر و مادر مریم مومن از زمانی که 9 ساله بود، از هم طلاق گرفته اند.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید