راز شومی که منتظر پرده برداری درباره ترور هنیه است!

  • توسط: admin


به گزارش آدرینبه نقل از ایرنا، رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اهمیت جهاد تبیین گفت: جهاد تبیین به معنی شناخت و شناساندن دشمن به مردم است که در شرایط حساس کنونی باید مورد توجه قرار گیرد.

آیت‌الله محمد محمدی گلپایگانی روز جمعه در آیین معارفه نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه جدید شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد افزود: امروز تبلیغات مسموم دشمن به سمتی پیش رفته است که حق را باطل و باطل را حق جلوه می‌دهد.

وی اظهار داشت: روحانیون و همه افرادی که تریبونی در اختیار دارند وظیفه دارند که توطئه‌های دشمن را برای جامعه تبیین کنند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مهمترین دشمن مسلمانان جهان است ادامه داد: بیش از ۴۱ هزار شهید از ملت مظلوم غزه که بیشتر آنان زنان و کودکان بی‌دفاع هستند ثمره ددمنشی رژیم صهیونیستی است در حالی که مدعیان دفاع از حقوق بشر صدایشان بیرون نمی‌آید.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه در ایران گفت: انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت رژیم صهیونیستی داده شود.

وی با تاکید بر اهمیت برپایی فریضه مهم نماز جمعه افزود: در زمان حاضر نزدیک به هزار نماز جمعه در کشور در حال برگزاری است.

محمدی گلپایگانی ادامه داد: اگر می‌خواهید بچه‌ها آسیب نبینند و دچار تبلیغات سوء و مسموم دشمن نشوند در جایگاه‌های نماز جمعه حاضر شوید.

وی تاکید کرد: بهترین راه برای سالم ماندن شرکت در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه است.

محمدی گلپایگانی با اشاره به رشادت‌های مردم چهارمحال و بختیاری گفت: امروز نیز اگر رهبر معظم انقلاب فتوا دهند این مردم در صف اول جهاد حضور دارند.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب با اشاره به خدمات ماندگار حجت‌الاسلام نکونام در مدت ۱۳ سال گذشته افزود: ساده زیستی، قانع بودن، خستگی‌ناپذیری ، حضور در مناطق دور افتاده و محروم از ویژگی‌های حجت‌الاسلام نکونام است.

وی ادامه داد:انتظار می‌رود حجت الاسلام فاطمی نیز به همین صورت در خدمت مردم باشد.

در ادامه این مراسم حکم رهبر انقلاب اسلامی خطاب به امام جمعه جدید شهرکرد از سوی نماینده ایشان قرائت شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجةالاسلام آقای حاج سید ابوالحسن فاطمی دامت افاضاتُه

اکنون که جناب آقای نکونام امام جمعه‌ محترم و خدوم شهرکرد کناره‌گیری کرده‌اند جناب‌عالی را که بحمدالله از سوابق نیک علمی و عملی برخوردار میباشید به امامت شهرکرد و نمایندگی خود در استان چهارمحال و بختیاری منصوب می‌کنم.

استان چهارمحال و بختیاری در دوران‌های حساس و تاریخ‌ساز کشورمان نقش آفرین و در شمار فعالترین‌ها بوده است.

نمونه‌ی بارز آن، دوران دفاع مقدس است که ایمان و غیرت و صمیمیت مردم و بخصوص جوانان این خطه در آن، فراموش نشدنی است.

اکنون نیز جنابعالی را به همدلی و هم اندیشی با جوانان برومند آن استان و تقویت بنیه‌ی دینی و جهت‌گیری انقلابی آنان توصیه می‌کنم و نیک روزی همه ی مردم عزیز آن سامان و مزید توفیق شما در خدمت به آنان را از خداوند مسئلت می‌نمایم.

سیدعلی خامنه‌ای

۲۹ شهریور ۱۴۰۳

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید