جدیدترین بازی اسپین آف Dead by Daylight به غایت جذابیت کنسل شده است

  • توسط: admin


به تازگی مشخص شده که اسپین آف بازی Dead by Daylight با نام رمز پروژه T کنسل شده و ساخت آن ادامه نخواهد یافت.

استودیو Midwinter Entertainment که توسط Behavior Interactive و در سال ۲۰۲۲ خریداری شده بود، وظیفه انتشار این بازی را برعهده داشت و نهایتا مجبور شد که ساخت این بازی را کنسل کند. استودیو Behavior در بیانیه‌ای که روز سه‌شنبه منتشر شد، گفت:

ما هدفمان این بود که این بازی را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست طرفداران این مجموعه برسانیم اما بعد از انجام تست‌های این بازی، متوجه نقص‌های بسیاری در زمینه فنی این بازی شدیم. در حالی که تعدادی از بازیکنان از بازی هایی که انجام دادند ابراز قدردانی کردند، متأسفانه، نتیجه این تحلیل عمیق نتایج کلی رضایت بخشی نداشت. با دلی ناراحت اعلام می کنیم که پروژه T لغو شده است. ما می خواهیم از حمایت شما در طول این سفر تشکر کنیم.

این تنها اسپین آف موجود در رابطه با بازی Dead by Daylight نیست و عنوان The Casting of Frank Stone که اوایل این ماه برای PS5، Xbox Series X/S و PC منتشر شد، دیگر عنوان ساخته شده بر اساس جهان این بازی محسوب می‌شد.

این بازی ترسناک و سینمایی با همکاری استودیوی بریتانیایی Supermassive Games، خالق آثاری مثل (Until Dawn ،The Dark Pictures Anthology ،The Quarry) و Behavior Interactive ساخته شده است.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید