آخرین نسخه شگفت‌انگیز سیستم عامل iOS منتشر شد – حالا نصبش کنید!

  • توسط: admin


پس از بیش از سه ماه آزمایش بتا، سرانجام نسخه نهایی iOS 18 شب گذشته، دوشنبه 16 سپتامبر (26 سپتامبر 1403) برای عموم منتشر شد.

به گزارش تسنیم، سرانجام نسخه نهایی iOS 18 در تاریخ 16 سپتامبر (26 شهریور 1403) به طور گسترده در دسترس عموم قرار گرفت. این آپدیت از شب گذشته برای نصب در دسترس کاربران قرار گرفته است. سیستم عامل iOS 18 را می توان بر روی آیفون XR و XS و دستگاه های جدیدتر نصب کرد.

کاربران می توانند با مراجعه به قسمت General → Software Update در گوشی خود به راحتی این به روز رسانی را دریافت کنند.

iOS 18 به کاربران این امکان را می دهد که نمادهای برنامه را در هر نقطه از صفحه اصلی قرار دهند. همچنین گزینه های سفارشی سازی جدید “تاریک” و “رنگی” برای رنگ آمیزی مجدد نمادهای برنامه وجود دارد. همچنین می توانید آیکون های برنامه را طوری تنظیم کنید که بزرگتر به نظر برسند و متنی در زیر آنها وجود نداشته باشد.

اپل می گوید اپلیکیشن Photos با حذف تب ها، بزرگترین طراحی مجدد خود را در iOS 18 دریافت کرده است. تغییرات این برنامه بحث برانگیز بود و باعث شد تا اپل در طول دوره آزمایش بتا دست به کار شود و در طراحی این برنامه دست و پنجه نرم کند.

iOS 18 توانایی قفل کردن همه برنامه ها را با استفاده از Face ID، Touch ID یا رمز عبور برای حفظ حریم خصوصی و امنیت ارائه می دهد. همچنین، اکنون می توانید یک برنامه را مخفی کنید و آن را به پوشه برنامه های مخفی که قفل شده است ارسال کنید.

بیشتر بخوانید: تعرفه واردات آیفون 16 احتمالا 50 درصد خواهد بود

iOS 18 شامل یک برنامه رمز عبور کاملاً جدید است که بسیاری از ویژگی‌هایی را که قبلاً از طریق iCloud Keychain در دسترس بود را به ارمغان می‌آورد. این برنامه مدیریت رمزهای عبور، کدهای احراز هویت دو مرحله ای و موارد دیگر را آسان می کند.

حالت بازی در سیستم عامل iOS 18

حالت بازی اولین بار در مک معرفی شد و اکنون در آیفون نیز در دسترس است. اپل می‌گوید حالت بازی «فعالیت پس‌زمینه برای حفظ نرخ فریم بالا» را در طول بازی به حداقل می‌رساند، تأخیر صدا را با AirPods به‌طور چشمگیری کاهش می‌دهد و کنترل‌کننده‌های بی‌سیم را به‌طور باورنکردنی پاسخ‌گو می‌کند.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید