با معرفی جدیدترین شلف‌های دیواری گلدان، جهان گلدون‌ها را ببینید!

  • توسط: admin


یکی از راهکارهای دکور خانه، استفاده از شلف‌های دیواری برای گل و گیاه طبیعی است. شلف‌های دیواری جایگزین طاقچه‌های زمان قدیم شده‌اند. استفاده از شلف‌های دیواری، علاوه بر زیبایی ظاهری که به خانه می‌بخشد، فضای کمی را اشغال می‌کند و در هر مساحتی از خانه‌ قابل استفاده است. در این مقاله از مجله اکالا جدیدترین شلف‌های دیواری برای گلدان را معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:مهم‌ترین نکات و اصول انتخاب رنگ کابینت

برای انتخاب شلف مناسب در خانه باید به نکاتی توجه کنید که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

۱- اندازه و طرح

قبل از خرید شلف، حتما اندازه، طرح و رنگ شلف را متناسب با وسایل خانه و فضای آزادی که در اختیار دارید انتخاب کنید. اندازه و رنگ شلف باید با وسایل دیگر هم‌خوانی داشته باشد تا جلوه بدی نداشته باشد.

۲- جنس شلف

یکی دیگر از موارد قابل توجه، جنس شلف می‌باشد. جنس‌های مختلفی مانند چوب، شیشه، پلاستیک و ام دی اف وجود دارد. شما باید با توجه به انتظاری که از دوام و زیبایی آن دارید یکی را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: ایده‌های دیزاین خانه با مبل سفید

۳- تحمل وزن

یکی از مهم‌ترین نکات در خرید شلف دیواری، میزان تحمل آن در برابر گلدان است. اگر گلدان‌های بزرگ و سنگین در خانه دارید، از شلف‌هایی که مقاوم و ضخیم هستند استفاده کنید.

در این مقاله از مجله اکالا جدیدترین مدل شلف برای گلدان به همراه تصویر به شما معرفی کردیم. امیدواریم با توجه به محیط خانه، با در نظر گرفتن نکات گفته شده، بهترین انتخاب را بکنید.

من لیلا هستم، رشته تحصیلیم روزنامه نگاری بوده و همیشه از نوشتن لذت می‌برم، اینجا از دانش و تجربه‌ام تو زمینه‌های مختلف استفاده می‌کنم تا برای شما مطالب خوبی بنویسم. امیدوارم از خوندنشون لذت ببرید.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید