بازی موبایلی هیجان انگیز Drift Runner راه اندازی کنید!

  • توسط: admin


اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های ریسینگ موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Drift Runner همراه ویجیاتو باشید.

این روزها بازی‌های ریسینگ افت بسیاری نسبت به دوران طلایی داشتند. زمانی روی کنسول‌های ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳، این بازی‌های ماشینی بودند که درست همانند الماسی می‌درخشیدند. اما متاسفانه این بازی‌ها دچار افت شدیدی شدند و حالا پلتفرم موبایل تنها پلتفرمی‌ست که می‌توان در آن تجربه‌ای جذاب از دنیای مسابقات اتومبیل‌رانی داشت. در واقع پلتفرم موبایل به سبب پتانسیل‌های بسیار خوبی که داشت، شروعی برای نسل جدیدی از بازی‌های اتومبیل‌سواری بود. این پلتفرم به بازی‌سازها اجازه می‌داد تا با استفاده از المان‌های خلاقانه، بازی‌های جذابی بسازند و اگر شما نیز به دنیای بازی‌های ریسینگ موبایلی علاقه‌مندید، در این مطلب از ویجیاتو با بررسی Drift Runner همراه ما باشید.

Drift Runner یکی از جدیدترین بازی‌های موبایلی به شمار می‌رود که در سبک عناوین ریسینگ روایت می‌شود. این بازی دوست داشتنی توسط استودیویی به نام Road Burn Games ساخته شده. استودیویی که کارش را در سال ۲۰۱۹ شروع کرد و در اولین تجربه موبایلی‌اش به سراغ عنوانی به نام Burnout Masters رفت. این بازی با نقدهای بسیار خوبی رو به رو شد و همین نقدهای خوب، به نوعی انگیزه‌ای برای این استودیو بودند تا آن‌ها کارشان را روی یک بازی جدید شروع کنند. نتیجه چندین سال تلاش آن‌ها، چیزی جز یک بازی دوست داشتنی نبود و در نهایت Drift Runner متولد شد.

همانطور که گفته شد، بازی Drift Runner یک تجربه دوست داشتنی از دنیای مسابقات اتومبیل‌سواری است. این بازی که در سبک بازی‌های ریسینگ – شبیه‌ساز موبایلی روایت می‌شود، داستانی جذاب از دنیای مسابقات دریفت و حرکات نمایشی است. Drift Runner صرفا در طول مدت زمان کوتاهی که عرضه شده، بیش از ۵۰۰ هزار بار دانلود شده و از طرفی با نمرات بسیار خوبی نیز مواجه است. نمراتی که ما را نسبت به آینده این بازی حسابی امیدوار می‌کنند.

در بخش داستانی شما با یکی از جذاب‌ترین بازی‌های ریسینگ موبایلی رو به رو هستید. البته نباید فراموش نکنید که داستان چندان اولویت مهمی در روایت یک بازی ریسینگ نیست! اما با این‌حال می‌توان گفت که Drift Runner در بخش داستانی عملکرد به مراتب بهتری نسبت به سایر بازی‌های ریسینگ دارد. این بازی از شما یک قهرمان دریفت می‌سازد. قهرمانی که برای رسیدن به آن‌چیزی که باید، مجبور به پشت سرگذاشتن مسیری پر فراز و نشیب است.

زمانی‌که وارد گیم‌پلی این بازی می‌شوید، Drift Runner خودش را یک بازی همه‌فن حریف نشان می‌دهد. دنیای این بازی مملو است از جزئیاتی بی‌نظیر و درست مانند Burnout Masters، این بازی نیز تمرکز ویژه‌ای را صرف بخش گیم‌پلی خود کرده. در واقع به همین دلیل است که تجربه این بازی ریسینگ موبایلی در مقایسه با سایر بازی‌ها به مراتب بهتر و دوست داشتنی‌تر است. پس اگر به دنبال تجربه یکی از بهترین‌ها روی پلتفرم موبایل‌اید، این بازی را نباید نادیده بگیرید.

برای اجرای بازی موبایلی Drift Runner شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید

همانطور که گفته شد، دنیای این بازی نسبت به سایر عناوین ویدئویی بهتر است. جزئیات در بازی موبایلی Drift Runner حرف اول را می‌زنند و این مکانیزم‌های واقع‌گرایانه این بازی موبایلی است که آن را نسبت به سایر عناوین پلتفرم موبایل متفاوت کرده. Drift Runner تاحد بسیار زیادی وابسته به المان‌های مهارت‌محور است. این بازی بیش از آن‌که یک تجربه کژوال مانند نید فور اسپیدها باشد، تجربه‌ای کژوال از دنیای بازی‌های ماشینی موبایل است.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید