این اختراع حمایتی برای مسافران: اتصال وای فای رایگان اسپیس‌ایکس

  • توسط: admin


در بزرگترین معامله در نوع خود، هواپیمایی یونایتد با اسپیس ایکس همکاری کرده است تا سرویس Wi-Fi پرسرعت Starlink را به ناوگان اصلی و منطقه ای خود ارائه دهد.

به گزارش سرگرمی روز، به نقل از یونایتد، مشتریانش به زودی از همان سرویس اینترنت پرسرعت و با تاخیر کم در هوا برخوردار خواهند شد که در زمین از آن لذت می برند.

اتصال خانه به خانه جدید، تجربیات متحول کننده ای را در آسمان در مقیاسی ارائه می دهد که هیچ شرکت هواپیمایی بزرگ دیگری ارائه نمی دهد، مانند دسترسی به تلویزیون زنده و رسانه های اجتماعی، خرید، بازی و موارد دیگر.

اینترنت در 1000 هواپیما

یونایتد انتظار دارد طی چند سال آینده Starlink را در تمام هواپیماهای یونایتد مستقر کند.

آزمایش این سرویس در اوایل سال 2025 آغاز می شود و انتظار می رود اولین پروازهای مسافری در اواخر همان سال انجام شود. سرویس Starlink در هواپیماهای یونایتد رایگان خواهد بود.

SpaceX با استفاده از ماهواره های پیشرفته و تخصص عمیق خود در فضاپیماها و عملیات در مدار، Starlink را برای ارائه دسترسی به اینترنت در سراسر جهان، از جمله در اقیانوس ها، مناطق قطبی و سایر مکان های دورافتاده که قبلاً توسط سیگنال های سلولی ارائه می شد، طراحی می کند، البته به شرطی که Wi-Fi سنتی یا Wi-Fi باشد. در دسترس نیست

یونایتد بزرگترین ایرلاین ترانس آتلانتیک است و اولین شرکت هواپیمایی در جهان خواهد بود که متعهد به ارائه خدمات Starlink در این مقیاس خواهد بود.

اسکات کربی، مدیرعامل یونایتد می‌گوید: «هر کاری که می‌توانید روی زمین انجام دهید، به زودی می‌توانید در هواپیمای یونایتد در ارتفاع 35000 پایی، تقریباً در هر نقطه‌ای از جهان انجام دهید».

این سرویس جدید همچنین به کارکنان خط مقدم یونایتد کمک می کند زیرا خلبانان یونایتد، مهمانداران، تکنسین ها و اپراتورهای سیستم از دستگاه های تلفن همراه برای کمک به اجرای عملیات و ارائه خدمات به مشتریان استفاده می کنند.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید