رازهای گمشده در بازی Red Dead Redemption 2: راهنمای کامل برای پیدا کردن گنجینه‌های مخفی

  • توسط: admin


رد دد ریدمپشن ۲ پر از گنج مخفی است که می‌تواند شما را به یک کابوی پولدار تبدیل کند. در طول این مقاله، با هم مکان این گنج‌ها را پیدا خواهیم کرد. پس اگر قصد دارید تا در بازی حسابی پولدار شوید، با راهنمای پیدا کردن گنج مخفی در رد دد ریدمپشن ۲ با ویجیاتو همراه باشید.

راهنمای پیدا کردن گنج مخفی در رد دد ریدمپشن ۲

گنگ Jack Hall

نقشه‌های گنج Red Dead Redemption 2 را می‌توان به شکل‌های متفاوتی یافت که از نظر سختی متفاوت هستند، اگرچه یکی از ساده‌ترین آنها به راحتی در نزدیکی ایستگاه Flatneck یافت می‌شود. در اولین قسمت از راهنمای پیدا کردن گنج مخفی در رد دد ریدمپشن ۲ در این منطقه شما با مردی به نام ماکسیمو ملاقات خواهید کرد که به دره‌ی نزدیکی ایستگاه خیره شده و پیشنهاد می‌دهد نقشه گنج جک هال را به شما بفروشد. شما می‌توانید در این قسمت او را کشته و یا نقشه را از او خریداری کنید.

این نقشه شما را به مکانی به نام Caliban’s Seat در شمال ولنتاین هدایت می‌کند که بازیکنان به عبور در مسیری در نزدیکی کوه و پرش از روی یک تپه می‌کند. در صورتی که به این مکان مخفی رسیدید، با نقشه دوم روبرو خواهید شد که قسمت دوم نقشه را نشان می‌دهد که شما را به Cotorra Springs در آمبارینو هدایت می‌کند. نقشه دوم در نزدیکی سنگی میان چشمه پنهان شده که که بازیکنان را به جزیره‌ای صخره‌ای در وسط دریاچه O’Creagh’s Run هدایت می‌کند که گنج در آن جا پنهان شده است.

راهنمایی

برای دسترسی به اولین نقشه گنج، باید بعد از فصل ۲ بازی در نزدیکی Horseshoe Overlook کمپ ایجاد کنید.

هر نقشه‌ای را که پیدا می‌کنید بررسی کنید تا نهایتا بازی شما را به بخش‌های اصلی هدایت کند.

از سمت جنوب شرقی Caliban’s Seat بالا بروید تا مسیری که در نقشه به آن اشاره شده است را راحت‌تر پیدا کنید.

روی حرف «O» دوم عبارت Cotorroa در نقشه بایستید و محیط صخره‌ای مسطح نزدیک آبفشان را برای نقشه دوم جستجو کنید.

نقشه دوم مسیر کاملا مشخصی دارد و شما را به گنجی شامل دو شمش طلا به ارزش هزار دلار هدایت خواهد کرد.

گنج High Stakes

نقشه گنج High Stakes را می‌توان بعد از فصل ۳ طی یک برخورد تصادفی با شکارچی گنج در نزدیکی آبشار کامبرلند و ایستگاه والاس پیدا کرد، اگرچه مکان این غریبه ممکن است در ادامه تغییر کند. نقشه اولی که از او به شما می‌رسد، به مسیری در پشت آبشار کامبرلند اشاره می‌کند تا نقشه دومی را پیدا کنید که به سمت تالاب بارو در شمال ولنتاین می‌رود، جایی که نقشه دیگری را می توان در حفره یک درخت پیدا کرد.

یافتن گنج نهایی می‌تواند چالش برانگیز باشد زیرا نقشه جزئیات زیادی را به جز اشاره به نقطه ابتدایی ایستگاه Baccus، در شمال فورت والاس (نزدیک به حرف «S» ایستگاه) ارائه نمی دهد. بازیکنان می‌توانند از این بخش نقشه برای پیدا کردن ابتدای مسیر در بالا استفاده کنند. بعد از عبور از تپه هنگامی که در مسیر قرار گرفتید، باید با انجام پرش‌های متوالی از یک سری صخره عبود کنید تا نهایتا به پاداش نهایی بازی که شامل سه شمش طلا است برسید.

راهنمایی

غریبه بازی مانند سایر رویدادهای تصادفی در نقشه ظاهر نمی‌شود، بنابراین وقتی در نزدیکی هستید به زمزمه های عجیب او گوش دهید

برای یافتن نقشه گنج بالا باید شکارچی گنج را کشته و یا از او دزدی کنید.

از ضلع شرقی آبشار نزدیک شوید و به سمت مسیر شنا کنید.

از الوار برای بالا رفتن از پشت آبشار کامبرلند برای یافتن نقشه دوم استفاده کنید.

برای سفر به وسترن گریزلیز لباس گرم بپوشید.

در امتداد پل چوبی در بارو لاگون قدم بزنید تا تو رفتنگی مخفی را با نقشه سوم پیدا کنید.

از تپه بزرگ در غرب «S» در ایستگاه باکوس در شرق فورت والاس بالا بروید.

مسیری را در بین دو قله تپه که در دوردست رو به پل راه آهن است پیدا کنید.

باید با دقت و احتیاط در امتداد صخره های شیبدار حرکت کنید.

گنج The Poisonous Trail

یکی از پیچیده‌ترین گنج‌های بازی را می‌توان با استفاده از نقشه گنج The Poisonous Trail شکار کرد که در کابینی نزدیک دریاچه کایرن یافت می‌شود و در این قسمت از راهنمای پیدا کردن گنج مخفی در رد دد ریدمپشن ۲ به آن خواهیم پرداخت. نقشه اول بازیکنان را به سمت یک کنده درخت سوخته در نزدیکی Face Rock در Lemoyne هدایت می‌کند که می‌توان آن را در سمت راست حرف «R»از عبارت Scarlett Meadows روی نقشه پیدا کرد. پس از یافتن این نقشه به یک مسیر پر پیچ و خم در غرب Van Horn Trading Post هدایت خواهید شد که می‌توان در جنوب وان هورن به آن دسترسی یافت و نقشه بعدی را پیدا کرد.

بازیکنان باید با نقشه سوم، تپه‌ای پوشیده از چمن را قله صخره‌ای را پیدا کنند که شما را به یک غار پنهان در پشت آبشاری در Elysian Pool هدایت کرد که در نزدیکی حرف «E» مسیر جدیدی به شما نشان خواهد داد. حال شما باید در تونلی که پیدا می‌کنید حرکت کنید تا یک ورودی تقریباً مخفی در دیوار غار پیدا کنید که بازیکنان را به سفری زیرزمینی به سمت گنج نهایی می‌برد. توجه دقیق به تله‌های پنهان و پرش‌های مخاطره‌آمیز این مسیر ممکن است به مرگ ختم شود بنابراین حسابی دقت کنید و آیتم‌های مهمتان را قبل از ورود به این قسمت ذخیره کرده یا بفروشید.

راهنمایی

نقشه را می‌توان زودتر پیدا کرد، چرا که بازیکنان در طول ماموریت Flaco Hernandez Gunslinger از کابین دیدن می‌کند.

به زیر تخت در دورترین کابین نگاه کنید تا جعبه قفل شده حامل نقشه را بیابید.

درخت پژمرده Scarlet Meadows، نزدیک یک کنده درخت افتاده در پایه تپه منتهی به فیس راک یافت می‌شود که مسیر را به شما نشان می‌دهد.

به دنبال برجی باشید که در نزدیکی جاده‌ای به سمت رودخانه کاماسا قرار دارد. از آن بالا بروید تا تپه پیچ و snake geoglyph را بیابید.

اولین راهرو در تونل مخفی را دنبال کنید تا به یک طاق شیب‌دار در سمت راست خود برسید و می‌توانید برای پیدا کردن یک حفره کوچک به سمت پایین حرکت کنید.

خم شوید و در سمت راست خود حرکت کنید تا ورودی غار پنهان را پیدا کنید.

هنگام مواجهه با دو راهی در تونل به سمت راست حرکت کنید تا با جعبه قفل شده رو به رو شوید.

وقتی به یک شکاف بزرگ رسیدید به سمت چپ نگاه کنید تا یک لبه‌ی کوچک را پیدا کنید که باید بدوید و برای فرود آمدن روی آن بپرید.

از شیب بالا بروید تا به داخل حوضچه‌ای از آب سر بخورید، جایی که طاقچه‌ای با سنگ‌های حاوی طلا پیدا خواهید کرد.

ارزش: ۴ شمش طلا = ۲۰۰۰ دلار

گنج Torn

در این بخش از راهنمای پیدا کردن گنج مخفی در رد دد ریدمپشن ۲ به راهنمای نقشه Torn خواهیم پرداخت. در حالی که بیشتر نقشه‌های گنج، بازیکنان را به تعدادی شمش طلا هدایت می‌کنند، یک سری نقشه جذاب وجود دارد که شما را به ابزارها و تجهیزات جدیدی راهنمایی خواهد کرد. برای مثال اگر به دنبال هفت تیر افسانه‌ای Otis Miller باشید، باید به دنبال نقشه گنج Torn بگردید. اولین بخش این نقشه داخل کلبه‌ ی یک هرمیت در Manito Glade در شمال بیابید. بازیکن نه تنها نیمه اول نقشه گنج را در این بخش پیدا کند، بلکه سلاح قدرتمند Rare Shotgun نیز در این کلبه یافت می‌شود.

دومین بخش این نقشه نزدیک انتهای رودخانه لیتل کریک در شمال غربی ایستگاه والاس در الیزابت غربی پیدا می‌شود. در این قسمت با یک هرمیت دیگر مبارزه خواهید کرد و نقشه دوم را می‌توانید داخل کشوی خانه او بیابید. نقشه نهایی شما را به غاری در Cholla Springs در نزدیکی خط ایالتی Rattlesnake Hollow هدایت می‌کند و هفت تیر مخصوص را به همراه یک سری تصویر به یادماندنی به شما هدیه می‌دهد.

راهنمایی

فرقی نمی‌کند به چه ترتیبی به هرمیت‌ها حمله می‌کنید و می‌توانید خود ترتیبش را انتخاب کنید

برای رسیدن به Manito Glade تا جایی که می‌توانید در نقشه به سمت شرق بروید، تا به غرب ریل قطار در شمال آنسبورگ برسید.

اگر بعد از کشتن هرمیت مانیتو گلید سلاح Rare Shotgun را بر‌ندارید، دیگر آن را نخواهید یافت.

نیمه اول نقشه در کشو نزدیک شومینه قرار دارد

کلبه کابین زن هرمیت در جنگل سمت راست رودخانه لیتل کریک است.

پس از تکمیل نقشه به سمت شمال غربی Armadillo بروید تا به انتهای نقشه برسید

در امتداد مرز نقشه می‌توانید غار مخفی را پیدا کنید

گنج Le Tresor Des Morts

طرفدارانی که نسخه‌ Ultimate بازی Red Dead Redemption 2 را پیش خرید کرده‌اند، نقشه گنج Le Tresor des Morts را پس از انجام ماموریت «Eastward Bound» قبل از فصل ۲ به دست می‌آوردند. اولین بخش این نقشه در یکی از کمپ‌های شهر سوخته Limpanynear the Horseshoe Overlook یافت می‌شد که بازیکنان را به اسکله سنت دنیس هدایت می‌کرد.

در این قسمت باید اسکله و پله‌های خاصی را پیدا کنید تا در امتداد آب به سمت درهای فلزی مرموز و گذرگاه زیرزمینی آن هدایت شوید. قسمت دوم نقشه در قسمتی که با حرف X علامت‌گذاری شده یافت می‌شود. در این قسمت یک سرنخ پیدا خواهید کرد که یک معما در خود جای داده که بازیکنان را به قبرستان سنت دنیس می‌برد، جایی که ساختمان کوچکی با پنجره‌های شیشه‌ای رنگی دیده می‌شود و در خود یک جایزه طلایی بزرگ پنهان کرده است.

راهنمایی

اگر به دنبال جنازه کلانتر در لیمپانی بگردید، یک شمش طلا پیدا خواهید کرد.

نقشه نخست در سلول سمت راست زندان لیمپانی قرار دارد.

ایستگاه باربری Cornwall Co. را در سنت دنیس پیدا کنید تا پله‌های نزدیک اسکله را بیابید.

داخل آب لبه اسکله را دنبال کنید تا یک دروازه فولادی دیده و بعد گذرگاه زیرزمینی را ادامه دهید.

معما به خشک ماندن مردگان اشاره می‌کند که سرنخی برای رفتن به سمت قبرستان سنت دنیس است.

معما همچنین به پنجره‌‌هایی با شیشه‌ رنگی در گورستان اشاره دارد.

ارزش: ۶ شمش طلا = ۳,۵۰۰ دلار

گنج The Elemental Trail

هنگامی که Red Dead Redemption 2 روی رایانه شخصی عرضه شد، به طرفداران نقشه انحصاری Elemental Trail Treasure هدیه داده شد که در پایان بازی یافت می‌شود. برای یافتن این گنج به منطقه New Austin و سایر مناطق مسدود شده در طول داستان اصلی بازی احتیاج خواهید داشت. اولین نقشه را می‌توان از جسدی گرفت که از طناب آویزانی در نزدیکی دریای کورونادو، مستقیماً در غرب حرف «N» منطقه نیو آستین، قرار دارد.

سپس نقشه بازیکنان را به سمت یک دودکش شکسته واقع در جنوب آرمادیلو، نزدیک رودخانه سن لوئیس در شرق دریاچه دون جولیو هدایت می‌کند. نقشه دوم شما را به سمت یک مسیر مرتفع و منبع آبی واقع در بندیکت پوینت، جنوب شرقی تامبل وید هدایت می‌کند. بازیکنان باید از این برج بالا بروند و در امتداد تسمه نقاله قدم بردارند تا نقشه بعدی را بیابند که به قبری در عبادتگاه Coot در جنوب شرقی Armadillo منتهی می‌شود. گنج در قبری داری یک صلیب چوبی پیدا خواهد شد.

نقشه خود را باز کنید تا علامت «X» را پیدا کنید که نشان می‌دهد جسد در نزدیکی دریای کورونادو است.

دودکش شکسته را روی زمین درست بالای حرف «A» رودخانه سن لوئیس روی نقشه پیدا خواهید کرد.

بندیکت پوینت یک ایستگاه قطار است که با ردیابی خطوط راه آهن روی نقشه می توان آن را پیدا کرد.

ناودان نزدیک منبع آب را دنبال کنید ت تسمه نقاله چوبی را پیدا کنید.

عبادتگاه Coot به طور مستقیم در پایین حرف «T» در نیو آستین واقع شده است.

برای یافتن قبر به دنبال صلیب چوبی که در نقشه گنج نشان داده شده بگردید.

ارزش: ۱ شمش طلا و حلقه‌ای برای افزایش ده درصدی مهمات لوت شده.

گنج The Landmarks of Riches

آخرین گنج بازی نیز، یک جایزه انحصاری دیگر بود که در دسترس طرفداران رایانه‌های شخصی قرار گرفت. شکار این گنج پس از فصل دوم بازی و یافت اولین نقشه در منطقه Obelisk past واقع در نزدیکی دریاچه اوانجیلا در غرب شهر Strawberry آغاز خواهد شد.

نقشه اول بازیکن را به مکان‌ها و نقاط دیدنی منحصربه‌فردی هدایت می‌کند. این مکان‌ها شامل کلیسای کوچکی داخل Lemoyne، کلبه‌ای اسرارآمیز در نزدیکی فورت والاس و میدان نبرد متروکه‌ای در Bolger’s Blade خواهد برد. در نهایت تمام این سرنخ‌ها شما را به یک ساعت آفتابی واقع در Mount Shann هدایت می‌کند و می‌توانید یکی از بزرگ‌ترین گنج‌های بازی را در این قسمت پیدا کنید.

منطقه Obelisk past را می‌توان در انتهای نقشه در شمال دریاچه اوانجیلا یافت.

به بالای کلیسای کوچکی نزدیک Lakay بروید تا نقشه دوم را در ناقوس آن بیابید.

نقشه یافت شده یک لاک پشت را به تصویر کشیده که به نماد Cehlonians در کلبه داخل تپه اشاره دارد.

پنجره شکسته سمت راست ساختمان را برای نقشه سوم بگردید. این نقشه به یک توپ جنگی و یک درخت سوراخ اشاره می‌کند که منظور آن منطقه جنگی متروکه است.

سرنخ نهایی را می توان درست در جنوب حرف «L» دوم در منطقه Bolger’s Blade پیدا کرد.

سرنخ نهایی یک کوه و ساعت را نشان می دهد که منظور آن کوه شان در الیزابت غربی است.

در نهایت باید با پای پیاده به بالای کوه بروید تا یک ساعت آفتابی و جایزه را بیابید.

ارزش: ۶ شمش طلا = ۳۰۰۰ دلار

بیشتر بخوانید:

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید