تونی هاوک بازی جدید پر از ترفندهای اسکیت‌بوردی رو در دست ساخت داره!

  • توسط: admin


تونی هاوک از همکاری جدید با کمپانی اکتیویژن بلیزارد خبر داده و شاید بازی جدیدی Tony Hawk’s Pro Skater در راه باشد.

تونی هاوک، اسکیت‌باز افسانه‌ای، اعلام کرد که در حال همکاری با اکتیویژن روی پروژه‌ای جدید است که به گفته او، “طرفداران واقعاً آن را دوست خواهند داشت.” هاوک در جدیدترین قسمت برنامه Mythical Kitchen تأیید کرد که درباره آینده‌ی سری بازی Tony Hawk’s Pro Skater با اکتیویژن صحبت کرده و پروژه جدیری در دست توسعه است.

هرچند هاوک جزئیات بیشتری از این پروژه فاش نکرد، گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که ممکن است بازسازی نسخه‌های Tony Hawk’s Pro Skater 3 & 4 یا حتی یک بازی جدید در این سری محبوب باشد. فعلا هیچگونه خبر بیشتری از این بازی جدید در اختیار ما قرار ندارد و باید منتظر واکنش اکتیویژن به صحبت‌های این افسانه ورزش اسکیت باشیم.

در حالی که باید برای اطلاعات بیشتر صبر کنیم، طرفداران همچنان می‌توانند از نسخه بازسازی‌شده Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 لذت ببرند که بر روی پلتفرم‌های پی‌سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و نینتندو سوییج در دسترس است.

با توجه به استقبال خوب طرفداران از بازسازی نسخه اول و دوم این فرانچایز، انتظار می‌رود که این پروژه جدید هم عملکرد خوبی از خودش در بازار به جا بگذارد. استودیو Vicarious Visions چند سال پیش به ساخت Tony Hawk’s Pro Skater 3 +4 علاقه داشت، اما پس از اینکه به بلیزارد پیوست و به Blizzard Albany تبدیل شد، دیگر امیدی به ساخت این ریمیک نبود.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید