واو، سازنده بازی Unrecord با بودجه ۲.۵ میلیون دلاری!

  • توسط: admin


استودیوی Drama، توسعه‌دهنده عنوان شوتر اول شخص فوق واقع‌گرایانه Unrecord اعلام کرده که ۲.۵ میلیون دلار سرمایه اولیه جمع آوری کرده است.

این استودیو فرانسوی گفت که از این پول برای بهبود «تیم توسعه اصلی» آن استفاده خواهد شد. با یک تیم بزرگ‌تر، این شرکت تلاش خواهد کرد تا بازی را به یک «وضعیت دموی مناسب» برساند تا برای بازیکنان قابل تجربه باشد.

زمانی که مردم برای اولین بار تریلر گیم پلی Unrecord را دیدند که برای یک بازی، بیش از حد واقع گرایانه به نظر می‌رسید، به موفقیت‌های زیادی دست یافت. از آن زمان، تیم Drama همزمان با تامین بودجه، روی بازی کار می‌کرد.

در زمینه جمع‌آوری بودجه باید گفت که بیشتر آن از طریق The Games Fund تامین می‌شود. علیرغم علاقه ناشران دیگر، استودیو به دلیل «ارزش‌ها و دیدگاه‌های همسو با صنعت بازی» به سراغ VC رفت. استودیو Drama به دنبال انتشار و «فرصت‌های مشارکت استراتژیک» خواهد بود تا بازی به حالت دموی فوق الذکر برسد.

Unrecord یک شوتر تاکتیکی است که از منظر دوربین روی بدن یک افسر روایت می‌شود. استودیو Drama در صفحه استیم بازی می‌گوید: «خط داستانی Unrecord را می‌توان با یک رمان پلیسی یا یک داستان هیجانی مقایسه کرد. بازیکن باید چندین پرونده جنایی را بررسی کند و با شخصیت‌های مختلف روبرو شود».

این استودیو سال گذشته پس از مشاهده تعدادی گزارش در مورد جعلی بودن بازی Unrecord، بیانیه‌ای منتشر کرده است که به برخی سوالات مربوط به آن پاسخ می‌داد. الکساندر اسپیندلر، رهبر استودیو Drama که کارگردان بازی است ویدیویی از نحوه ساخت آن در Unreal Engine 5 را منتشر کرد که نشان می‌داد تصاویر استفاده شده در بازی، از ویدیوهای دنیایی واقعی گرفته نشده‌اند.

مطلب پیشنهادی

بررسی بازی Payday 3

تجربه این سرقت مسلحانه جذاب است، اما کماکان جای کار دارد!

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید