آیفون ۱۶: تاریخی که همه منتظران برای آن بیصبرند!

  • توسط: admin


اپل فردا دوشنبه 19 سپتامبر در رویدادی با موضوع «زمانی برای درخشش» از سری آیفون 16 رونمایی خواهد کرد. آیفون‌های جدید تقریباً همیشه در روز سه‌شنبه معرفی می‌شوند، اما امسال اپل به دلیل مناظره ریاست‌جمهوری آمریکا استثنا قائل شد. به نظر می رسد غول کوپرتینویی به طور ضمنی تاریخ عرضه سری آیفون 16 را اعلام کرده است.

به گزارش دیجیاتو، اپل مرکز خرید «Apple Mall Scandinavia» را در سوئد افتتاح خواهد کرد. جالب ترین نکته در مورد افتتاح مرکز خرید اسکاندیناوی تاریخ آن است: 20 سپتامبر (30 شهریور). به احتمال زیاد تاریخ افتتاح این مرکز خرید همزمان با عرضه سری آیفون 16 خواهد بود.

تاریخ عرضه احتمالی سری آیفون 16

اپل قرار است روز دوشنبه 9 سپتامبر میزبان رویداد آیفون 16 باشد. این شرکت معمولا پیش فروش آیفون های جدید را از جمعه همان هفته آغاز می کند. بنابراین باید انتظار داشته باشیم که پیش فروش از روز جمعه 13 سپتامبر (23 شهریور) آغاز شود. همچنین آیفون معمولا یک هفته بعد عرضه می شود، بنابراین می توان گفت که فروش رسمی آیفون 16 از روز جمعه 20 سپتامبر مصادف با افتتاحیه اپل مال اسکاندیناوی آغاز می شود.

با توجه به اینکه تاریخ عرضه سری آیفون 16 اپل در سال جاری کمی غیرعادی است، شاید 19 سپتامبر شاهد عرضه آیفون 16 در فروشگاه ها باشیم. اما مطمئناً اگر اینطور بود، فروشگاه جدید اپل در سوئد در 20 سپتامبر درهای خود را باز نمی کرد و فرصت فروش آیفون 16 را در روز اول از دست نمی داد.

با این حال تنها یک روز تا معرفی آیفون های جدید باقی مانده است، مطمئنا فردا از زبان تیم کوک، مدیرعامل اپل یا یکی از مدیران ارشد این شرکت، تاریخ رسمی فروش آیفون 16 را خواهیم شنید. انتظار می رود علاوه بر سری آیفون 16، رویداد «It’s Glowtime» اپل شامل رونمایی از AirPods 4 و Apple Watch X نیز باشد.

رویداد معرفی آیفون 16 دیجیاتو توسط Milligold حمایت می شود. برنامه آرزو برای خرید، فروش و ذخیره طلای مذاب.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید