آیا میدانید که با اضافه کردن قابلیت کوآپ به بازی MudRunner، تجربه بازی شما هیجان انگیزتر از همیشه خواهد شد؟

  • توسط: admin


Expeditions: A MudRunner Game اوایل امسال برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه شد و اگر مشتاق محتوای بیشتر برای بازی بودید، خوشبختانه توسعه‌دهنده Saber Interactive و ناشر Focus Entertainment، خبر خوبی برای شما دارند.

فصل اول بازی Expeditions هم‌اکنون آغاز شده و تعداد انگشت شماری محتوای جدید با خود به همراه آورده است. موضوع اصلی فصل مربوط به Co-op است، چهار بازیکن اکنون اجازه دارند با یکدیگر بازی کنند و در حین کاوش، برنامه‌ریزی مسیرها، اشتراک گذاری اطلاعات، استفاده از ابزار و موارد دیگر با یکدیگر همکاری کنند.

قابلیت کراس‌پلی هم برای بازی تایید شده، بنابراین بازیکنان در تمام پلتفرم‌ها می‌توانند با یکدیگر به تجربه این عنوان بپردازند.

فصل اول همچنین یک بیوم جدید چالش برانگیز در غارها را به همراه دارد. در حین کاوش در غارها، بازیکنان باید از روش‌های غیر سنتی پیمایش استفاده کنند، ابزارهای خود را هوشمندانه به کار گیرند و بهترین وسایل نقلیه را برای کار انتخاب کنند.

علاوه بر این، بازیکنان همچنین می‌توانند منتظر سه وسیله نقلیه جدید، دو متخصص جدید، ارتقاء سکوی هلیکوپتر برای پایگاه شما، ابزار جدید ردیاب GPS و موارد دیگر باشند. برای جزئیات بیشتر تریلر آن را در یوتیوب مشاهده کنید.

بازی Expeditions: A MudRunner در حال حاضر برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC در دسترس قرار دارد.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید