استارت زدن به دنیای جدید با اولین قطار آبی و الکتریکی!

  • توسط: admin


اولین وسیله نقلیه ریلی در نوع خود، نیروی محرکه هیدروژنی و باتری را برای عملکرد بدون آلایندگی ترکیب می کند.

به گزارش سرگرمی روز، شرکت Stadler (Stadler) سازنده وسایل نقلیه ریلی به تازگی مدل RS ZERO خود را معرفی کرده است، مدلی که دارای محرک هیدروژنی و باتری برای کارکرد بدون انتشار دی اکسید کربن است.

RS ZERO هیدروژن و الکتریسیته را برای عملکردی بدون انتشار ترکیب می کند.

این مدل جدید که قرار است جایگزین Regio-Shuttle شود، امکان انتخاب بین دو فناوری پیشرانه سازگار با محیط زیست، یعنی. هیدروژن و باتری

شاتل رجیو برای 28 سال یکی از محبوب ترین وسایل نقلیه در حمل و نقل ریلی آلمان بوده است و در حال حاضر حدود 500 مورد از آنها در آلمان و جمهوری چک استفاده می شود.

اکنون Stadler این فناوری قابل اعتماد را با ترکیب سیستم های درایو مدرن و سازگار با محیط زیست بهبود بخشیده است.

این شرکت می گوید هدف RS ZERO تعیین استاندارد برای حمل و نقل ریلی سبز و معرفی یک ویژگی منحصر به فرد به صنعت است.

راه حلی بدون CO2 برای راه آهن های غیر برقی

در آلمان 38 درصد خطوط راه آهن برقی نیستند و این رقم در سراسر اروپا به 43 درصد می رسد. برای تقویت حمل و نقل ریلی باید بسیاری از خطوط قدیمی و غیر برقی بازسازی شوند. قطار RS ZERO با نیروی محرکه الکتریکی و هیدروژنی خود راه حلی برای کار بدون انتشار CO 2 در این مسیرها ارائه می دهد.

پیتر اسپویلر، مدیرعامل Stadler می‌گوید: شاتل رجیو بخش مهمی از تاریخ ما است. ما آخرین نمونه را 11 سال پیش به مشتری تحویل دادیم. اکنون خوشحالم که فصل جدیدی را در این داستان با RS ZERO آغاز می کنیم که به ما امکان می دهد رهبری فناوری خود را در زمینه فناوری های پیشرانه جایگزین گسترش دهیم.

لازم به ذکر است که هر یک از مدل های این وسیله نقلیه جدید با توجه به شرایط هر شبکه ریلی قابل تنظیم است. مدل RS ZERO با طراحی سبک و 18 تنی خود برای سرویس دهی مقرون به صرفه در مسیرهای فرعی با ترافیک کمتر مناسب است.

دسترسی بالا و فضای زیاد برای مسافر

مدل RS ZERO در واگن های یک و دو خودرویی با ظرفیت بین 70 تا 150 مسافر موجود است. علاوه بر این، امکانات اضافی شامل فضاهایی برای دوچرخه، ویلچر و چمدان های حجیم، و همچنین مکان های استراحت، صندلی های استاندارد و خصوصی و توالت می شود.

علاوه بر این، این شرکت امیدوار است که RS ZERO دوران جدیدی را در حمل و نقل ریلی منطقه ای آغاز کند و شرکت های حمل و نقل را به سمت آینده ای بدون کربن با راه حل پایدار سفر محلی خود سوق دهد.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید