واکنش منحصر به فرد ایلان ماسک به فیلتر شدن ایکس در برزیل!

  • توسط: admin


الکساندر دی مورائس قاضی برزیلی دستور «تعطیلی سریع و کامل» شبکه اجتماعی X در برزیل را صادر کرد. این تعلیق تا زمانی که X از دستور دادگاه صادر شده برای تعیین نماینده قانونی در برزیل پیروی نکند، به قوت خود باقی خواهد ماند.

به گزارش بی بی سی، جنجالی که منجر به فیلتر شدن X شد، از چند ماه پیش پس از درخواست دادگاه برزیل برای مسدود کردن چندین حساب کاربری در برزیل آغاز شد. این حساب های کاربری به انتشار اطلاعات نادرست متهم شدند. بسیاری از این حساب های کاربری از حامیان بولسونارو، رئیس جمهور سابق برزیل بودند.

ایلان ماسک، مالک توییتر، موضع شدیدی علیه حکم دادگاه برزیل اتخاذ کرد و گفت: «آزادی بیان سنگ بنای دموکراسی است و یک قاضی یک شبه در برزیل، نه منتخب مردم، آن را برای اهداف سیاسی از بین می برد. “

ضریب نفوذ شبکه اجتماعی X در برزیل بالاست و طبق آمارهای موجود حداقل 20 میلیون کاربر در این کشور و 200 میلیون نفر وجود دارد.

شبکه اجتماعی X اوایل ماه جاری دفتر خود را در برزیل تعطیل کرد و اعلام کرد که نماینده قانونی آن در آن کشور به بازداشت تهدید شده است.

قاضی به اپل و گوگل 5 روز فرصت داد تا اپلیکیشن X را از فروشگاه های نرم افزاری خود حذف کنند.

بر اساس رای این قاضی، مشاغلی که پس از ممنوعیت در این شبکه اجتماعی فعال باقی بمانند جریمه خواهند شد. این ممنوعیت در انتظار تعیین نماینده قانونی X در برزیل باقی خواهد ماند.

البته شبکه اجتماعی X قبلا اعلام کرده بود که از این تصمیم تبعیت نخواهد کرد.

واکنش ایلان ماسک به فیلتر شدن توییتر

Executive X: Alexander de Moraes (قاضی دادگاه عالی برزیل) یک دیکتاتور شیطان صفت است که نقش یک قاضی را بازی می کند.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید