تسریع یادگیری: با کاشتن یک تراشه در مغز، همزمان زبان و ریاضی یاد بگیرید!

  • توسط: admin


Noland Arbaugh، اولین بیماری که ایمپلنت مغزی Neuralink ایلان ماسک را دریافت کرد، در پستی در X گفت که نام این دستگاه را “Eve” گذاشته است و در حال حاضر از آن به روش های مختلف برای افزایش توانایی های خود استفاده می کند.

به گفته دیجیاتو، او در پست خود توضیح می دهد که حدود چهار ساعت در روز را از دوشنبه تا جمعه با کارمندان Neuralink برای آزمایش ایمپلنت صرف می کند و اوقات فراغت خود را به خواندن، مطالعه کتاب مقدس و یادگیری زبان های جدید می گذراند.

آرباگ می گوید: «من در حال حاضر حدود سه ساعت در روز با استفاده از چندین منبع مختلف فرانسوی و ژاپنی را مطالعه می کنم. من همچنین تصمیم گرفتم ریاضیات را از صفر یاد بگیرم و امیدوارم روزی به مدرسه برگردم.»

آرباگ چهار پلژیک است و پس از یک حادثه غواصی در سال 2016 از شانه به پایین فلج شده است. او در ژانویه یک ایمپلنت مغزی Neuralink دریافت کرد. اگرچه جراحی او در ابتدا کاملاً موفقیت‌آمیز بود، اما در هفته‌های بعد دستگاه کاشته‌شده در مغزش با الکترودهایش دچار اختلال شد.

این تراشه فعالیت مغز را ثبت می کند و آن را از طریق بلوتوث به رایانه می فرستد و به کاربر اجازه می دهد مکان نما رایانه را برای انجام کارهایی مانند وب گردی، تجربه بازی های ویدیویی و طراحی مدل های سه بعدی کنترل کند.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید