تجربه یک جنگ مدرن در دستانت با بازی محبوب Modern Combat 3 – حالا دانلود کن!

  • توسط: admin


اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های شوتر موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Modern Combat 3 همراه ویجیاتو باشید.

بی‌شک بازی‌های شوتر از احترام بسیاری در میان گیمرها برخوردارند. این سبک از بازی‌ها عملا نمادی برای صنعت بازی‌های ویدئویی‌اند و ردپای آن‌ها را در هرجایی می‌توان پیدا کرد. بازی‌های شوتر در دهه ۹۰ میلادی اولین‌ قدمشان را برای ورود به صنعت بازی‌های ویدئویی برداشتند و هیچکسی حتی فکرش را هم نمی‌کرد که چندسال بعد، این بازی‌ها تبدیل به بخش جدایی ناپذیری از صنعت بازی‌های ویدئویی شده باشند. خوشبختانه پلتفرم موبایل نیز به عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌های بازی، میزبان خوبی برای عناوین شوتر بود و اگر طرفدار تجربه این سبک از بازی‌ها روی پلتفرم موبایل‌اید، با بررسی بازی Modern Combat 3 همراه ویجیاتو باشید.

چه کنسول و پی‌سی گیمر باشید و چه خودتان را موبایل گیمر بدانید، نام استودیوی گیم‌لافت حداقل برای یک‌بار هم که شده، به گوشتان خورده! گیم‌لافت زمانی پادشاه صنعت موبایل گیمینگ بود و بازی‌هایی را می‌ساخت که حرف برای گفتن داشتند. عناوین باکیفیتی که از توان رقابت با بازی‌های کنسولی نیز برخوردار بودند و سری مدرن کامبت، درست یکی از آن‌هاست. گیم‌لافت در سال ۲۰۱۱ سومین نسخه از سری مدرن کامبت را تحت عنوان Modern Combat 3: Fallen Nation انحصارا برای موبایل منتشر کرد. عنوانی که تا به امروز، بسیاری از آن به عنوان بهترین بازی شوتر تاریخ موبایل گیمینگ یاد می‌کنند.

مدرن کامبت ۳ دنباله‌ای برای بازی Modern Combat 2: Black Pegasus بود که پیش‌تر در سال ۲۰۱۰ منتشر شده بود. این بازی موفق شد تا از سوی منتقدان و گیمرها با نقدهای بسیار خوبی رو به رو شود. بطوری که نسخه سوم مدرن کامبت به امتیاز متای ۸۸ دست پیدا کرد که برای یک بازی موبایلی، واقعا شگفت‌انگیز است. این بازی در واقع در سبک بازی‌های شوتر اول شخص جریان داشت و در آن زمان، بسیاری از گیمرها از این بازی به عنوان جایگزینی برای سری کال آو دیوتی یاد می‌کردند.

اگر تاکنون به سراغ یکی از نسخه‌های سری مدرن کامبت رفته باشید، خیلی خوب می‌دانید که این بازی‌ها از نظر داستانی چه شاهکارهای جذابی‌اند. خوشبختانه داستان بازی موبایلی Modern Combat 3: Fallen Nation نیز از همین قاعده پیروی می‌کند. داستان این بازی در سال ۲۰۲۸ جریان دارد. جایی‌که روسیه با پاکستان و کره شمالی و قصد حمله به ایالات متحده را دارد. همین موضوع باعث جنگی خونین میان ابر قدرت‌های دنیا شده و ظاهرا این حملات شروعی برای جنگ جهانی سوم‌اند. حال شما در طول گیم‌پلی و داستان این بازی با شخصیت‌هایی چون سر گروهبان کارتر، سرجوخه جیمز واکر و گروهبان اندرسون همراه خواهید شد. جالب است بدانید که اندرسون یکی از شخصیت‌های حاضر در نسخه دوم این سری یعنی Modern Combat 2: Black Pegasus است!

بطور کلی گیم‌پلی این بازی شباهت‌های زیادی به سری مدرن وافر از دنیای کال آو دیوتی دارد. گیم‌لافت با روایت ۱۳ مرحله داستانی، سعی دارد تا دنیای جذابی از عناوین شوتر را به تصویر بکشد. این ۱۳ مرحله در لوکیشن‌های مختلفی چون هالیوود، ایالت آلاسکا و خاورمیانه جریان دارند و شما در هر مرحله، با یکی از ۳ شخصیت نامبرده بازی خواهید کرد. همچنین شما برای به اتمام رساندن گیم‌پلی این بازی به چیزی در حدود ۳ ساعت زمان نیاز دارید که با توجه به سبک بازی هر کسی، می‌تواند کم و زیاد شود.

بازی Modern Combat 3: Fallen Nation یک عنوان کاملا آفلاین موبایلی است

مراحل این بازی موبایلی شاید در نگاه اول کم بنظر برسند، اما گیم‌لافت کیفیت را به کمیت ترجیح داده و ما شاهد یکی از بهترین بازی‌های شوتر موبایلی هستیم! جالب است بدانید که این بازی درست مانند عناوین پیشین سری مدرن کامبت، از بخش آنلاین نیز پشتیبانی می‌کرد و منتهی با گذشت زمان، سرورهای این بازی خاموش شده‌اند و صرفا می‌توان بازی Modern Combat 3: Fallen Nation را به صورت کاملا آفلاین تجربه کرد و به سراغ مراحل تک‌نفره‌اش رفت.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید